וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 מיליון בתמורה ל-12%: שותפה פיננסית חדשה בפרויקט היוקרה בהרצליה

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 12:50

חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון, הודיעה על הצטרפותה של אחת מחברות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל כשותפה חדש בפרויקט קריית שחקים בהרצליה, שעלותו למעלה ממיליארד שקל

פרויקט קריית שחקים בהרצליה. הדמיה: ישר אדריכלים,
פרויקט קריית שחקים בהרצליה/הדמיה: ישר אדריכלים

חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון, מודיעה כי חתמה על הסכם שותפות עם חברת מנורה מבטחים, לפיו תשקיע מנורה 45 מיליון שקל בחברת פרויקט 'קריית שחקים' בהרצליה, כנגד הקצאת מניות בשיעור של כ-12% ממניות חברת הפרויקט (חברת בת בבעלות מלאה של אביב ייזום).

כזכור, בתחילת השנה, השלימה חברת אביב ייזום את רכישת זכויות החכירה בקרקע במתחם קריית שחקים בהרצליה המיועדים לבניית 733 יחידות דיור, כ-1,170 מ"ר שטחי מסחר ומבני ציבור, בתמורה לכ- 916 מיליון שקל בתוספת מע"מ עליה יתווספו הוצאות פיתוח כולל היטלים בסך 206 מיליון שקל.

"אנו רואים בכך הבעת אמון בעוצמת הפרויקט"

דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום מסרה: "אנו מברכים על הצטרפותה של מנורה מבטחים, גוף מוסדי מוביל, לפרויקט קריית שחקים, פרויקט דגל שאנו פועלים בימים אלה לפיתוחו וקידומו. פרויקט קריית שחקים הוא פרויקט איכותי וייחודי, ואנו רואים בכך הבעת אמון בעוצמת הפרויקט וביכולתה של אביב ייזום לקדמו בהתאם לתוכניות."

ניר מורוז, משנה למנכ"ל ומנהל אגף השקעות במנורה מבטחים: "מנורה מבטחים רואה בתחום הנדל"ן למגורים בישראל כתחום עם פוטנציאל רב ואנו מאמינים בו בראייה ארוכת טווח. אנו שמחים להצטרף לשותפים מובילים ובעלי מוניטין וניסיון רב כמו אביב ומליסרון בפרויקט ייחודי ומשמעותי זה".

את אביב ייזום יצגו עוה"ד אילן בלומנפלד, טרי אלמוזלינו-ארנון ודניאל קליינמן ממשרד ברנע, גפה, לנדה. את מנורה ייצגו עוה"ד אורית ישראלי, ספיר פלס-סרוסי, זהר פלסז ממשרד פישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully