וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פארק הירקון: שכונת החרוזים ברמת גן ממשיכה להתחדש

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 20:51

יוצא לדרך פרויקט נוסף בהתחדשות עירונית בשכונת החרוזים ברמת גן: במקום 17 דירות ישנות ייבנו 28 דירות חדשות בשני בנייני בני 10 קומות כל אחד סמוך לפארק הירקון. מה יקבלו בעלי הדירות הישנות במסגרת העסקה?

הריסת הבניינים הישנים בשכונת החרוזים ברמת גן. יח"צ,
הריסת הבניינים הישנים בשכונת החרוזים ברמת גן/יח"צ

שכונת החרוזים הוותיקה ברמת גן, הנחשבת אטרקטיבית עקב מיקומה הסמוך לפארק הירקון, ממשיכה להתפתח ולייצר עוד בניינים כחלק מתהליכי התחדשות עירונית.

במסגרת זו, פרויקט נוסף של התחדשות עירונית יצא לדרך השבוע במתחם הרחובות הנהר 8 ורות 5 בשכונה, באירוע מרגש אליו הגיעו בעלי הדירות הוותיקים. מדובר בפרויקט בתהליך של תמ"א 38/2 - הריסה ובניה וצפוי לכלול 2 בניינים בני 10 קומות כל אחד וסך הכל 28 דירות בתמהיל מגוון.

על פי ההסכם שנחתם, בעלי הדירות הוותיקים יקבלו דירות בשטח של בין 94 מ"ר-105 מ"ר. הדירות החדשות יהיו בתוספת של 40 מ"ר לעומת הדירות הישנות שמסרו, מרפסות הנעות בשטח של בין 9-13 מ"ר. בשני הבניינים, לכל דירה תוצמד חניה, ודירת התמורה תמוקם בקומה גבוהה יותר מהדירה אותה פינוי בעלי הדירות הוותיקים.

אגם במרכזו של פארק הירקון בתל אביב. ShutterStock
פארק הירקון/ShutterStock

שכונת החרוזים, שהוקמה בשנת 1949 ממש בסמוך לפארק הירקון ולשכונות יוקרתיות כמו בבלי או פארק צמרת בתל אביב, הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי ההתחדשות העירונית המשמעותיים של היישוב ולאטרקטיביים שבו. השכונה נמצאת במיקום שקט. היא בקרבת תוואי הרכבת הקלה וסמוך לנתיבי איילון ודרך נמיר.

ברמת גן בכלל ובשכונת החרוזים בפרט אישרו ונבנו בשנים האחרונות לא מעט פרויקטים בהתחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38 - כאשר העירייה מאשרת תוספת של 2 קומות הפטורות מהיטל השבחה.

שם היזם הוא קרינסקי גוטליב. את הפרויקט מלווה משרד רז-כהן פרשקר ושות' המומחים להתחדשות עירונית, והוא תוכנן על ידי "חדר אדריכלים", נמצא ממש על פארק הירקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully