וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום בניין ותיק בן 4 קומות בירושלים: יוקם מגדל בן 37 קומות

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 10:27

עיריית ירושלים מודיעה כי אישרה תכנית לבניית מגדל בן 37 קומות שיכלול מגורים, מסחר ומוסדות ציבור בשכונת קרית מנחם בעיר. התכנית כוללת הריסת מבנה מגורים ישן בן 4 קומות עם 56 יחידות דיור

הדמיה: התחדשות עירונית בשכונת קרית מנחם שבירושלים. אדריכל קרלוס פרוס ממשרד "קרלוס פרוס",
הדמיה: התחדשות עירונית בשכונת קרית מנחם שבירושלים/אדריכל קרלוס פרוס ממשרד "קרלוס פרוס"

התחדשות בבירה: עיריית ירושלים, באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה, המליצה להפקדה בוועדה המחוזית תוכנית בניה חדשה בעיר, הממוקמת ברחוב דהומיי 6 בשכונת קרית מנחם ומשתרעת על שטח של 2.2 דונם.

התכנית כוללת הריסת מבנה מגורים בן 4 קומות עם 56 יחידות דיור - בתמורה להקמת מגדל חדש בן 37 קומות עם 185 יחידות דיור למגורים, ומרחב ציבורי לטובת מסחר ומוסדות ציבור.

על פי התכנון, 7 הקומות הראשונות יהיו קומות מסד וקומות תת קרקעיות עבור חניה. בנוסף, התכנית מציעה 2 כיתות גן בגודל של 130 מ"ר כל אחד, עם חצר צמודה בגודל של 175 מ"ר כל אחד, והפרשה ציבורית בגודל 300 מ"ר עבור צרכי חברה.

מעיריית ירושלים נמסר: "מדובר בתכנית המציעה בניית מבנה המגדיל את היצע יח"ד באופן משמעותי בשכונה המיועדת להתחדשות עירונית, וזאת בשילוב מסחר ומוסדות ציבור לרווחת התושבים. ירושלים מתפתחת, מתחדשת ומתרחבת. למען תושביה, צעירייה וכאלה המעוניינים לעבור לעיר".

מגישות התכנית הן "קבוצת יובלים השקעות בע"מ" ו"הבית ברמות מקבוצת בית ירושלמי בע"מ", ועורך התכניות הינו אדריכל קרלוס פרוס ממשרד "קרלוס פרוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully