וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים לגור באבן גבירול? 4 דירות אחרונות בפרויקט הבוטיק בתל אביב

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 8:41

חברת קרסו מודיעה כי נותרו 4 דירות אחרונות בפרויקט שלה בתל אביב, ME-CRO, המציע שני בניינים בני 8 קומות ובהם 50 יחידות דיור סך הכל ועוד 7 חנויות בחזית הרחוב. האכלוס - נובמבר 2024

פרויקט ME-CRO של קרסו בתל אביב. יח"צ,
פרויקט ME-CRO של קרסו בתל אביב/יח"צ

על רקע מצוקת הדיור בישראל בכלל ובמרכז הארץ בפרט, חברת קרסו נדל"ן מודיעה היום (ג') לציבור הרוכשים כי נותרו 4 דירות אחרונות בפרויקט הבוטיק שלה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, המיועד לאכלוס כבר בנובמבר 2024.

מדובר על פרויקט ME-CRO, המציע דירות 82 מ"ר + 11 מ"ר מרפסת במחיר של החל מ-5,790,000 שקל. הדירות בפרויקט מתוכננות על ידי סטודיו XS באופן שמאפשר לנצל את כל שטח הדירה באופן מיטבי. הן יכללו כסטנדרט את כל הנגרות והאבזור המיוחד, וכן עיצוב פנים מלא, שמנצל באופן חכם כל מ"ר בדירה, על מנת לשמור על תחושת מרחב ופונקציונאליות מרבית.

פרויקט ME-CRO נבנה מכוח תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברחוב אבן גבירול 144-146, והוא שואף לשלב בין תפיסת המיקרו ליבינג המינימליסטית והמקיימת, לבין האינדיבידואליזם האורבני התל אביבי. במסגרת הפרויקט, קרסו הרסה שני בניינים ישנים בני 4 קומות, ובונה במקומם שני בניינים בני 8 קומות ובהם 50 יח"ד ועוד 7 חנויות בחזית הרחוב.

פרויקט ME-CRO של קרסו בתל אביב. יח"צ,
פרויקט ME-CRO של קרסו בתל אביב/יח"צ

הפרויקט ממוקם בסמוך לתחנה המיועדת "נורדאו" של הקו הירוק של הרכבת הקלה שצפוי להתחיל לפעול בשנים הקרובות, דקות הליכה מתחנת הרכבת תל אביב מרכז ומרשת אוטובוסים ושבילי אופניים. הוא במרחק הליכה מכל מוקדי המסחר, בילוי ותרבות המרכזיים של העיר - וביניהם כיכר המדינה, כיכר רבין והיכל התרבות. מעבר לדירות עצמן, קרסו השקיעה גם בשטחים המשותפים של הבניין ויצרה יחד עם הפלטפורמה העירונית גינה פרטית בעורף הבניין, בצד חלל עבודה מרווח, מקורה ופתוח לדיירים.

לדברי מיכל גליק, סמנכלית השיווק בקרסו נדל"ן, "שיווק פרויקט ME-CRO נמצא ממש בישורת האחרונה וזו הזדמנות אחרונה לרכוש דירה ולהצטרף לחוויית המגורים הייחודית שהוא מציע, ובמועד אכלוס קרוב מאוד. מיקום הפרויקט אידאלי ונגיש לתחבורה ציבורית איכותית, והתכנון מותאם לקהל שמעריך אורבניות, אסתטיקה ורוצה לגור במרכז תל אביב. חשבנו בפרויקט על כל הפרטים הדרושים, והדייר או המשקיע לא יידרשו להוסיף שקל ויקבלו מוצר מושלם לאורך החיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully