וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות שוברת שיאים: היתר ראשון בתכנית הענק בבת גלים חיפה

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 15:02

בזמן שיא: אושר היתר לחפירה, דיפון והריסה במתחם פינוי בינוי ראשון במתחם חיל הים, שכונת בת גלים בחיפה. בזכות ההיתר תירשם שנת 2023 כשנת שיא של כל הזמנים בהוצאת היתרי בניה בהתחדשות בעיר חיפה

התחדשות עירונית במתחם חיל הים, שכונת בת גלים בחיפה. מילוסלבסקי אדריכלים,
התחדשות עירונית במתחם חיל הים, שכונת בת גלים בחיפה/מילוסלבסקי אדריכלים

צמח המרמן ואפריקה התחדשות עירונית, שני יזמים שחברו יחדיו להקמת פרויקט ההתחדשות העירונית בשכונת בת גלים בחיפה, מודיעים היום (ב') כי בזמן שיא של חצי שנה מיום הגשתו, אישרה הוועדה לתכנון ולבנייה היתר חפירה, דיפון והריסה למתחם חיל הים.

מתחם חיל הים כולל כיום שבעה מבנים בהם 119 דירות בשטח ממוצע של כ-60 מ"ר. במסגרת התכנית ייהרסו שבעת מבני המגורים עבור הקמת חמישה בניינים חדשים בחמישה בניינים בגבהים שונים שבין 3 ל-8 קומות הכוללות 467 יחידות דיור, קומות מסחר ותעסוקה.

התחדשות עירונית במתחם חיל הים, שכונת בת גלים בחיפה. מילוסלבסקי אדריכלים,
התחדשות עירונית במתחם חיל הים, שכונת בת גלים בחיפה/מילוסלבסקי אדריכלים

מדובר בתכנית ראשונה שיוצאת לביצוע מבין שתי תכניות התחדשות עירונית בבת גלים, אותן יזמו עיריית חיפה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. התוכניות, שקודמו באמצעות המנהלת להתחדשות עירונית ואגף תכנון עיר במנהל ההנדסה, מממשות את פוטנציאל הפיתוח הקיים בשכונה הממוקמת על קו המים של העיר.

התכנית, כאמור, כוללת שימושי מסחר ותעסוקה, לצד מגוון פתרונות דיור במגוון גדלים ובכלל זה דירות קטנות, שישמשו לתיירות מרפא, מרפאות רופאים ומגורי סגל. לצד המבנים החדשים כוללת התכנית גם מגוון שירותי ציבור, חניות וגינות ירוקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שנת 2023 - שוברת שיא של כל הזמנים בהוצאת היתרי בניה בהתחדשות עירונית

מהנדס העיר חיפה, אריאל וטרמן: "היתר זה קודם בזמן שיא של חצי שנה ממועד ההגשה, ולאחר אישור תכנית הבינוי והפיתוח למתחם. בזכות ההיתר תירשם שנת 2023, שטרם הסתיימה, כשנת שיא של כל הזמנים בהוצאת היתרי בניה בהתחדשות עירונית, שיא העומד כעת על 844 יח"ד בתכניות התחדשות עירונית בלבד, כאשר יחד עם תמ"א ובנייה חדשה הוצאו על-ידי הוועדה המקומית היתרי בנייה ל- 2,312 יחידות דיור. נתונים אלו יקנו לעיר מענק בסך כ-20 מיליוני שקלים לקידום תשתיות תומכות התחדשות עירונית, מכח הסכמי המסגרת עליהם חתמה העירייה עם הרשות להתחדשות עירונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully