וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכ-87 מיליון שקל: מנורה מבטחים רכשה מניות בחברת דוניץ-אלעד

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 13:41

מנורה מבטחים הפכה לבעלת עניין בקבוצת דוניץ-אלעד: רכשה למעלה מ-5 אחוזים ממניות החברה ממחזיקים שונים בשוק בשווי של כ-87 מיליון שקל. מדובר ברכישה של 456,641 מניות

הפרויקט של דוניץ-אלעד בדרך השלום בתל אביב. הדמיה - אלכס לובימוב,
הפרויקט של דוניץ-אלעד בדרך השלום בתל אביב/הדמיה - אלכס לובימוב

קבוצת דוניץ-אלעד מודיעה היום (ב'), כי חברת מנורה מבטחים הפכה לבעלת עניין בקבוצה, זאת לאחר שהשלימה רכישה של 5.09 אחוז ממניות החברה ממחזיקי מניות שונים בשוק. מדובר ברכישה בשווי של כ-87 מיליון ש"ח של 456,641 מניות.

מנורה מצטרפת להפניקס, שהחלה להיות בעלת עניין בדוניץ עוד טרם החיבור עם חברת אלעד ישראל מגורים החדשה, וכן היא הגוף הפיננסי שמחזיק בנתח המשמעותי יותר מאז חיבור החברות.

מקבוצת דוניץ-אלעד נמסר כי בעלי המניות המובילים לא מימשו את החזקותיהם, אלא מנורה פעלה על מנת לרכוש מניות בשוק החופשי.

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ אלעד. סיון פרג',
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ אלעד/סיון פרג'

לדברי רונן יפו, מנכ"ל קבוצת דוניץ-אלעד, "רכישת המניות על ידי מנורה מבטחים, והפיכתה לבעלת עניין בדוניץ-אלעד היא בשורה ומהווה עבורנו הבעת אמון חד משמעית בקבוצה, בנכסיה ובעתידה. אנו בטוחים כי עשייתה של דוניץ-אלעד תמשיך להתרחב וכי הקבוצה תמשיך ליזום ולבנות שכונות מגורים איכותיות באיזורי הביקוש המובילים בישראל".

אורן מונטל, מנהל תחום השקעות כספי עמיתים במנורה מבטחים מסר: "להערכתנו חברות נדל"ן למגורים אשר אינן ממנופות ובעלות עתודות קרקע באזורי ביקוש עשויות ליהנות בשנים הקרובות מעליית ערך לאור הצפי לירידת הריבית והירידה בהתחלות הבניה . לכן, זיהינו בחברת דוניץ הזדמנות להשקעה. לחברה הנהלה מנוסה, מינוף נמוך פרויקטים בביצוע ובתכנון לקראת ביצוע על קרקעות של החברה ובהליכי התחדשות עירונית ובאזורי ביקוש במרכז הארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully