וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בקיבוץ: קרית גת תקים מתחם שירות למפונים - עם חדר אוכל וגני ילדים

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 8:29

תושבי קיבוץ ניר עוז, הצפויים להשתכן באופן זמני בקרית גת, ב-2 מגדלי מגורים בשכונת כרמי גת, התבשרו כי בסמוך אליהם יוקם מתחם ייעודי לשימוש חברי הקיבוץ, ובו חדר אוכל, גני ילדים, חדרי לימוד ופנאי ועוד. היום התקיים סיור קבלנים להקמת הפרויקט

פתרון דיור לתושבי קיבוץ ניר עוז. יח"צ,
פתרון דיור לתושבי קיבוץ ניר עוז/יח"צ

להרגיש בבית עד כמה שאפשר: היום (ב') התקיים סיור קבלנים בשכונת כרמי גת שבקרית גת, במטרה להתחיל את העבודות על מתחם שירות ייעודי לשימוש מפוני קיבוץ ניר עוז, ובו חדר אוכל, גני ילדים, חממה קהילתית, חדרי לימוד ופנאי ועוד.

נזכיר כי על פי התכנון הקיים, צפויים תושבי קיבוץ ניר עוז להשתכן באופן זמני בקרית גת, בשני מגדלי מגורים בשכונת כרמי גת. את הליך קליטת תושבי ניר עוז בקרית גת תנהל החברה לפיתוח קרית גת, 'יפתח' שקיימה היום את סיור הקבלנים לשם תחילת העבודות על המתחם, כך שהמקום יהיה מוכן בהקדם האפשרי. החברות שנציגיהן היו בסיור: חברת בן ארי, חברת אמסילי וחברת ע. ירוחם. את הקמת הפרויקט כולו תנהל חברת אפשטיין.

בשלב זה, מתכוונים הקבלנים להגיש הצעות מחיר ולוחות זמנים לביצוע. "קליטת תושבי ניר עוז בקרית גת היא משימה לאומית שנרתמנו אליה ביראת כבוד", אומר ראש העיר קריית גת, אבירם דהרי. "המפונים יוכלו לצפות למבנים חדשים וחדשניים שיעשירו את חיי תושבי הקיבוץ וישמשו מקום מרכזי לפעילויות וחיי הקהילה אליהם הורגלו", מוסיף דהרי.

רובע מגורים חדש בצפון העיר קרית גת – "כרמי גת צפון". הדמיה - ארמון אדריכלים,
הדמיה: כרמי גת צפון/הדמיה - ארמון אדריכלים

מינהלת תקומה ביקשה מהחברה הכלכלית לסייע בהקצאת שטח ובהוצאה לפועל של בניית המבנים האלו ותהיה אחראית על מימון הפרויקט, כחלק מיצירת מענה כולל לתושבי לניר עוז. זאת, כהשלמה לשכירת מבני הדיור שמובילה ומממנת המנהלת בשיתוף פעולה עם משרד השיכון ועמידר.

יו"ר חברת יפתח ומי שמנהלת בפועל את קליטת תושבי ניר עוז, סגנית ראש העיר, מוריה זגורי: "אנו נרגשים לקלוט את תושבי קיבוץ ניר עוז הגיבורים ועושים כל שבכוחנו על מנת להכין עבורם את השטח באופן המיטיב ביותר כדי שלא יחסר להם דבר. קריית גת, עובדיה, מנהליה ותושביה כולם - מחבקים את תושבי הקיבוץ ומצפים לבואם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully