וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצי מחיר: פורסמו תוצאות המכרז ברובע החרדי החדש של קריית גת

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 10:17

רמ"י הכריזה על התוצאות במכרז בקרית גת המיועד לצביון החרדי; הממוצע למ"ר בדירות המוזלות ברובע יעמוד על 11,356 שקל - בעוד המחירים בשכונת כרמי גת מגיעים לכ-22,000 שקל

הדמיה קרית גת מערב. יער קורין תכנון וניהול פרויקטים,
הדמיה קרית גת מערב/יער קורין תכנון וניהול פרויקטים

רשות מקרקעי ישראל פרסמה אמש את תוצאות שיווק הקרקעות במכרז קרית גת מערב, הרובע החרדי החדש של קרית גת. במכרז הוצעו 6 מתחמים ל-1,923 יחידות דיור סה"כ, ושווקו רק 4 מתחמים ובהם 1,248 יח"ד.

החברות הזוכות במכרז הן י.ש אלרוי מקבוצת שבירו ונתנאל גרופ. כל חברה זכתה בשני מגרשים ותקים כאמור מאות דירות. על פי המכרז, כמחצית מהדירות בכל מתחם יימכרו במסגרת תכנית "מחיר מטרה", ויתרת הדירות בשוק החופשי.

חברת י.ש אלרוי תשלם 129 מיליון שקל על מגרש של 50 דונם, ועוד 85.5 מיליון שקל על מגרש של 33 דונם; נתנאל גרופ תשלם 57.8 מיליון שקל על מגרש של 20 דונם, ועוד 42.9 מיליון שקל על מגרש של 16.5 דונם. המחיר הממוצע לדונם עומד על כ-2.6 מיליון שקל.

הדמיה קרית גת מערב. יער קורין תכנון וניהול פרויקטים,
הדמיה קרית גת מערב/יער קורין תכנון וניהול פרויקטים

כמו כן, המחיר למ"ר בדירות שיימכרו בתכנית זו הועמד על 11,356 שקל על פי המכרז - כמעט מחצית מהמחיר הממוצע למ"ר בשכונת כרמי גת החדשה בצד הצפוני של העיר, בעלת צביון חילוני, שעל פי אתר מדלן עומד על כ-22 אלף שקל למ"ר בממוצע. המחיר הממוצע למ"ר בשכונות הוותיקות יותר בעיר נע בין 14 אלף ל-18 אלף שקל למ"ר.

ובכל זאת, יש לציין כי המכרז התקיים בצל מלחמת חרבות ברזל, שקדמה לה ירידה חדה בשיווק דירות חדשות, עליית הריבית וקשיי מימון של היזמים. תוצאות המכרז יכולות ללמד אותנו כי על אף המשבר הגדול, הביקוש למגורים, לפחות באוכלוסייה החרדית ובפריפריה הדרומית, ממשיך להיות חיובי.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

תכנית הרובע החרדי החדש בעיר

תוכנית הרובע החדש ממערב לעיר, המכונה תמ"ל 1011, אושרה ע"י הותמ"ל כבר ב-2016 ועודכנה בשנה שעברה. השכונה כולה מתפרשת על כ-4564 דונם וכוללת רובע מגורים בן כ-9,360 יח"ד לצד שטחי מסחר, מגורים ותעשיה כ-24 דונם, תשתית דרכים כ-816 דונם, שטחים למבנים ומוסדות ציבור כ-322 דונם וכ-660 דונם שטחים פתוחים לרווחת תושבי השכונה והעיר.

רשת הרחובות בכלל ומערך שבילי הרובע להולכי רגל ורוכבי אופניים בפרט, מובילים לפארק יובל לכיש ממערב וליער פלוגות מצפון, וממשיך את הטבעת הירוקה ההיקפית של העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully