וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לדיור הציבורי? דיון לקראת הסכם חדש בין הממשלה לעמידר

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 13:29

שר הבינוי והשיכון ומנכ"ל רמ"י ביקרו היום במטה חברת עמידר וקיימו דיון מקצועי לקראת חתימה צפויה על הסכם ניהול חדש בין הצדדים. גולדקנופף: "נקצה מילונים ונפעל להגדלה משמעותית של מלאי הדיור הציבורי"

משרדי עמידר. איל יצהר, גלובס, אתר רשמי
משרדי עמידר/אתר רשמי, איל יצהר, גלובס

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ביקר היום (חמישי) במטה חברת 'עמידר' בחולון לצורך קיום דיון מקצועי לקראת החתימה הצפויה בקרוב על הסכם הניהול החדש בין משרד הבינוי והשיכון לעמידר.

לדברי השר, "הסכם הניהול החדש יביא בשורה לדיירי הדיור הציבורי וישקף את מדיניות משרד הבינוי והשיכון לחיזוק ושיפור השירות למשפחות הדיור הציבורי וחידוש מלאי דירות הדיור הציבורי בישראל".

לפגישה במטה עמידר הגיע השר יחד עם מנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י ינקי קווינט, מנהל אגף בכיר נכסים וחברות נתנאל לפידות, רמ"ט השר מוטי בבצ'יק והנהלת המשרד.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן ומנכ"ל רמ"י, יעקב קוינט. אלעד זגמן, ענבה, לשכת העיתונות הממשלתית
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן ומנכ"ל רמ"י, יעקב קוינט/לשכת העיתונות הממשלתית, אלעד זגמן, ענבה

השר ואנשיו נועדו עם יו"ר הדירקטוריון, מנכ"ל החברה וההנהלה, פגשו את העובדים וביקרו במוקד השירות המתחדש של 'עמידר'. מנכ"ל עמידר, אלי בן מאיר, הציג בפני השר סקירה נרחבת על פעילות החברה בכלל והתגייסות החברה למאמץ הלאומי בשיקום העוטף בפרט.

לקראת החתימות על הסכמי דיור זמני למפוני יישובי וקיבוצי העוטף, השר גולדקנופף שיבח את הירתמות של עמידר להעניק אפשרות של שימוש בדירות לטובת מפוני העוטף.

לקראת החתימות על הסכמי דיור זמני למפוני יישובי וקיבוצי העוטף, השר גולדקנופף שיבח את הירתמות של עמידר להעניק אפשרות של שימוש בדירות לטובת מפוני העוטף.

כמו כן, במהלך הפגישה, גולדקנופף הנחה את הצוותים להציג בפניו בהקדם תוכנית להתחדשות נכסים ולהגדלת מלאי הדירות וכן להאיץ את מלאכת שיפוץ הדירות הקיימות באמצעות מימוש התקציבים שהקצה לכך המשרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"נוכחתי היום שוב לראות את השינוי המבורך בחברת עמידר"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: "הגענו היום כחלק מהבקרה המעמיקה שאנו מקיימים כדי לוודא שהחברות המשכנות ממלאות את תפקידן באופן המיטבי ביותר וכדי לוודא שהמהפכה שאנו מובילים בדיור הציבורי תמשיך ותתממש, יש עוד הרבה מה לתקן אך אנחנו בדרך הנכונה. אני רוצה לשבח את הנהלת עמידר על תפקוד מופתי בביצוע המשימות הלאומיות שהוטלו עליה על ידי המשרד. לאור ההצלחה וניצול מלוא התקציב במבצע רכש הדירות לדיור הציבורי בשנים 2023 נקצה מאות מיליוני שקלים לרכש דירות ונפעל גם בדרכים נוספות להגדלה משמעותית של מלאי הדיור הציבורי".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן: "נוכחתי היום שוב לראות את השינוי המבורך בחברת עמידר, יש בה הנהלה חדשה, מקצועית וערכית ועובדים מסורים, שעושים עבודת קודש בשיתוף פעולה הדוק עם הדרג המקצועי במשרד מתוך מחויבות אמיתית לדיירי הדיור הציבורי ולרווחתם".

יו"ר עמידר, יאיר זילברשטיין: "חברת עמידר מגויסת כולה למאמץ הלאומי - זהו צו השעה. אני מודה לשר גולדקנופף, למנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן ולדרג המקצועי על השותפות והמחויבות למען דיירי הדיור הציבורי. נמשיך לבצע כל משימה שתוטל עלינו על ידי המשרד, במקצועיות, בערכיות ובמסירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully