וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה מיליארד דולר? צפו: ביקור בבית היקר ביותר בעולם

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 10:39

אחוזת הפאר הצרפתית נחשפת בעמוד האינסטגרם של כוכב הרשת האמריקאי, אריק קונובר. מדובר באחוזה ששימשה כמקום מגורים של משפחות האצולה במדינה, וכיום מוצעת להשכרה. כמה תשלמו בשביל להרגיש מלכים לסוף שבוע אחד?

אחוזת שאטו בצרפת - הבית היקר בעולם. יח"צ,
אחוזת שאטו בצרפת - הבית היקר בעולם/יח"צ

40 חדרי שינה, 5 חדרי אירוח: כוכב הרשת האמריקאי, אריק קונובר, חשף בעמוד האינסטגרם שלו את הבית היקר ביותר בעולם. מדובר באחוזה "שאטו", אשר ממוקמת בצרפת ושימשה בעבר כמקום מגורים של משפחות האצולה במדינה, בעלות המעמד הגבוה.

על פי קונובר, שוויה של האחוזה היוקרתית מוערך בכמיליארד דולר, ונכון להיום היא אינה עומדת למכירה, אך ניתנת האפשרות לשכור אותה לתקופה מסוימת, במידה ואתם מעוניינים להרגיש מלכים לסוף שבוע אחד.

צפו בסיור בבית היקר בעולם

בית האחוזה הצרפתי נבנה בשנת 1651 ומשך בנייתו ארך עשר שנים. כאמור, הוא כולל 40 חדרי שינה ו-5 חדרי אירוח (סלון), חלקם עם נוף לחצר המלכותית הגדולה והמפוארת, כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם. מלבד זאת, הבית "שאטו" כולל את חדר הנשפים הגדול עם העיצוב המלכותי והזהוב.

עוד בסרטון, ניתן לראות את חדר השינה המיוחד של המלך, את הספריות הרחבות של אחוזת "שאטו" אשר כוללות 20,000 ספרים. מלבד זאת, הראה קונובר מיצג של מומיה אמיתית אשר הוצגה בספרייה המלאכותית.

פרט מעניין נוסף על פי קונובר הוא שחדר האומנות היוקרתי, על כל פריטיו, ככל הנראה יהיה יקר אף יותר מהאחוזה כולה (ששווה מיליארד דולר, נדגיש).

ואם זה לא מספיק, חדר הישיבה המלכותי כולל כיסא גלגלים שהיה שייך לבנה של מלכת צרפת המפורסמת, מארי אנטואנט. האם בחדר הזה היא גם אכלה את העוגות כשהלחמים נגמרו? בהחלט אפשרי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully