וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לצד השבר הנורא, יש פה הזדמנות לתכנן מחדש את מרחב הדרום"

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 12:12

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, קיים פגישה מקצועית עם מהנדסי הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות מאזור הדרום, שעסקה בנושאים שונים לרבות קידום תהליכי התחדשות עירונית בערי הדרום ושיקום המרחב הכפרי

תחנת משטרת שדרות לאחר ההריסות 08 באוקטובר 2023. סעיף 27 א', אתר רשמי
"לצד השבר הנורא, יש פה הזדמנות לתכנן מחדש את מרחב הדרום"/אתר רשמי, סעיף 27 א'

לראשונה מאז הקמת הממשלה, התקיימה אתמול (ג') ישיבת עבודה מקצועית במשרד הבינוי והשיכון, בה אירח השר גולדקנופף את מנכ"ל איגוד מהנדסי הערים בישראל, גיא דוננפלד, מהנדסי הרשויות המקומיות מהדרום וגורמי מקצוע נוספים.

הישיבה התקיימה בהמשך לביקורים והפגישות הרבות שערכו השר והמנכ"ל וגורמי המקצוע במשרד, בראשויות בדרום בתקופה האחרונה, ומטרתה לייצר מענה לצרכים שעולים מן השטח ולקדם תכניות עבודה לקראת שנת 2024 בהתאמה לתקופה.

במהלך השיח עלו מספר נקודות משמעותיות, כמו קידום תהליכי התחדשות עירונית בערי הדרום נושא שהציג מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אלעזר במברגר. בנושא הקהילות מהאזור ומצבם המנטלי והפיזי, המינהל לענייני הכפר במשרד ציין כי מקיים שיח שוטף יחד עם המועצות האזוריות והקהילות לגבי הצעדים לטווח הבינוני והארוך לכל יישוב בהיבטים תכנוניים ופיזיים. בנוסף, עלה לדיון נושא חיזוק הקשר עם מהנדסי הרשויות ומינוי צוותי תכנון לתוכניות חדשות.

"אזור הנגב הוא מרחב ההזדמנויות של המדינה"

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "ראשית אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לישיבה החשובה הזאת, דלתי תמיד פתוחה בפניכם. הפגישה נפתחה בדקת דומייה לזכר כלל הנופלים והנרצחים מאז תחילת הלחימה. אזור הדרום הינו חבל ארץ משמעותי וחשוב ונעשה כל הניתן על מנת לדאוג לחיי האזרחים שישובו לביתם ובמטרה להביא לאזור גם תושבים חדשים. היום כמו בפגישות קודמות שהתקיימו, הונחו על השולחן הבעיות שנדרש לטפל בהן בתחומים שונים וכן הפתרונות לבעיות אלו תוך התחשבות בצרכים העדכניים של היישובים. השיח שהיה סביב השולחן התמקד ברצון המשרד ליצור תכניות יעילות ותואמות לצרכים שעלו".

מנכ"ל איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים ומהנדס העיר דימונה, גיא דוננפלד: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לנו לחשוב יחד על אזור הנגב, שהוא מרחב ההזדמנויות של המדינה, השטח בו המדינה צריכה להתמקד בתכנון המשך התפתחותה לעתיד. לצד השבר הנורא שקרה יש תקומה ויש תקווה וצריך לראות במה שקרה, למרות הקושי, גם כסוג של הזדמנות לתכנן בראייה אזורית תוך שילוב וסינרגיה בין המרחב הכפרי והעירוני".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully