וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מכירות בזמן המלחמה: איזו חברה מכרה 49 דירות בחודש?

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 12:59

בעיצומה של מלחמת חרבות הברזל, חברת הנדל"ן מסכמת מכירות שיא בפרק זמן של כחודש בלבד, עם מכירה של 49 יח"ד בשני פרויקטים שונים, בהיקף כולל של כ-108 מיליון שקל. לדברי מנכ"ל החברה: "אנו עדים לגידול משמעותי במספר המתעניינים"

הדמיה - פרויקט פינוי בינוי ראשון של חברת אלמוגים בעיר יבנה. איוולב מדיה,
פרויקט של אלמוגים בעיר יבנה/איוולב מדיה

חברת הנדל"ן אלמוגים החזקות מכריזה היום (ב'), בעיצומה של מלחמת חרבות הברזל, על מכירות שיא בפרק זמן של כחודש אחד בלבד: החברה מכרה 49 יח"ד בהיקף כולל של כ-108 מיליון שקל בשני פרויקטים שונים. בנוסף, החברה חתמה על 22 בקשות רכישה בהיקף כולל של כ-40,000,000 שקל.

מספר החוזים שנחתמו בפרויקט החדש של החברה "שמיים וארץ" ברחובות, שהושק בימים אלה ממש, עומד על 34 יח"ד, מתוך 311 יח"ד בפרויקט. בהיקף כספי כולל של כ-88 מיליון שקל.

פרויקט "שמיים וארץ", הממוקם בשכונה חדשה הנמצאת בפאתי רחובות במערב, הינו מתחם מגורים הבנוי בתכנון של עירוב שימושים, וכולל 5 בניינים, מתוכם 3 בניינים המתנשאים לגובה של 21 קומות, ושני בנייני בוטיק המתנשאים לגובה של 6 קומות. בנוסף, במתחם יבנו שטחי מסחר בשטח כולל של כ-500 מ"ר.

מספר החוזים שנחתמו בפרויקט "אלמוגים אור ים 2", אור עקיבא הינו 15 יח"ד, מתוך 208 יח"ד בפרויקט. בהיקף כספי כולל של כ-20 מיליון שקל. פרויקט "אלמוגים אור ים" של חברת אלמוגים כולל 5 בניינים בני 5 עד 15 קומות, בתמהיל מגוון הכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, וכן דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

"אנו עדים לגידול משמעותי במספר המתעניינים"

מריו זוזל, בעלים משותפים ויו"ר אלמוגים: "בדומה לתקופת הקורונה בה המשק בישראל נכנס לתרדמה למשך תקופה מסוימת, גם בתחילת המלחמה שנכפתה על מדינת ישראל, נכנסו ענפי המשק השונים לחוסר פעילות עד שגלגלי הכלכלה החלו לנוע. ההיסטוריה הכלל עולמית מלמדת שאחרי המלחמה מתחילה תקופה של התחדשות ופריחה, בכלל ובענף הנדל"ן, בפרט".

מריו זוזל, בעלים ויו"ר אלמוגים. לילך רז,
מריו זוזל, בעלים ויו"ר אלמוגים/לילך רז

"וכך, אחרי ההלם, האבל, הכאב וההבנה שהשגרה החדשה עומדת להיות ארוכה וקשה אנו עדים לגידול משמעותי במספר המתעניינים במשרדי המכירות של החברה. הביקושים "הכבושים" החלו להתפרץ ובנוסף, התווספו אליהם יהודי העולם שגילויי האנטישמיות בגולה טורדים את מנוחתם. בחודש החולף אנו חווים ביקושים גוברים בכל הפרויקטים, ומספר החוזים ובקשות הרכישה עליהם חתמה החברה מעידים על כך שמגמה זו תלך ותגבר".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully