וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט שישקיף על ירושלים: היכן ייבנו 5 מגדלים עם 741 דירות?

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 16:11

אחד הפרויקטים הגדולים בירושלים יוצא לדרך: התקבל היתר חפירה ודיפון לפרויקט ההתחדשות "קוסטה ריקה" של חברת אביסרור. הפרויקט, אשר ממוקם על גבעה שמשקיפה על כל העיר, כולל 5 מגדלי מגורים בני 30-32 קומות ובהם 741 יח"ד חדשות

מראה הר הבית והעיר העתיקה של ירושלים במבט מהר הצופים. ShutterStock
אילוסטרציה: הנוף של ירושלים/ShutterStock

חברת אביסרור קשת נדלן מדווחת היום (ב') על קבלת היתר חפירה ודיפון בתנאים לפרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים גדול ברחוב קוסטה ריקה בשכונת קריית מנחם בירושלים, שישלב שטחי מגורים, מסחר, ושטחי ציבור. החברה הוציאה מכתבי פינוי לדיירים והיא צופה קבלת היתר בנייה מלא לפרויקט בתוך כ-6 חודשים. הצפי לאכלוס ראשון - 3 שנים.

במסגרת הפרויקט, חברת אביסרור קשת נדל"ן תהרוס 7 בניינים בני 8 קומות עם 175 יח"ד, ובמקומם תבנה 5 מגדלי מגורים בני 30-32 קומות ובהם 741 יח"ד חדשות. בפרויקט ייבנו גם שטחי מסחר וכן שטחי ציבור לבית כנסת בשטח 260 מ"ר, מתנ"ס, גני ילדים ומרכז קהילתי בשטח כ-1,600 מ"ר.

תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות בנות 2-6 חדרים עם מרפסות גדולות, דירות מדרון, דירות עם גינות תלויות המשדרגות את חזית המבנים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. דיירי דירות התמורה ייהנו מתוספת בנייה לכל דירה. מבני המגורים ייבנו בשני מגרשים הכוללים 3 בניינים בני 30 קומות ו-2 בניינים בני 32 קומות. 4 קומות ייבנו מתחת למפלס הרחוב (במדרון) וכן יוקמו 8 קומות מרתף. כל הדירות יציעו מפרט טכני עשיר ותכנון מופקד ומודרני.

גשר המיתרים, ירושלים. ShutterStock
גשר המיתרים, ירושלים/ShutterStock

לדברי אדר' צבי טל יוסף, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אביסרור: "הפרויקט בקוסטה ריקה ממוקם על גבעה שמשקיפה על כל העיר, והוא נצפה מרחבי העיר. שכונת קריית מנחם עוברת התחדשות מאסיבית בשנים האחרונות - הן מבחינת חידוש בנייני המגורים והן של המרחב הציבורי בשכונה. המיקום של הפרויקט והשכונה אסטרטגי - בקצה העיר ובסמוך להרי ירושלים".

"הטבעת הירוקה המקיפה את השכונה, מאפשרת קרבה לשטחים פתוחים ירוקים. תוכנן מתחם בעל מרקם אורבני מתקדם וחדשני המאופיין באדריכלות ועיצוב מתקדם שישנו את פני השכונה לחלוטין. המתחם המוצע כולל מבני ציבור שונים לרווחת הדיירים וכן נגישות מידית לפארק עירוני מרשים. הקומפלקס יפיח בה חיים וישפר את איכות החיים של תושביה ללא הכר, ומשכך הוא זוכה לתמיכה מצד עיריית ירושלים".

על התכנון אחראי המשרד "בר לוי אדריכלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully