וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 דירות בחודש: זו השכונה שהפכה להיות הכי פופולרית בישראל

בשיתוף חברת סלע בראל

12.12.2023 / 12:26

מאז תחילת המלחמה שוק הדיור מתחיל להראות סימני התאוששות - אבל שכונה אחת בקריית ביאליק מראה מגמה יוצאת דופן עם מכירה של 30 דירות רק בחודש האחרון. מה הופך את המקום לכל כך מבוקש? יצאנו לבדוק

הדמיה של השכונה מהאוויר. הדמיה: OLIN,
הדמיה של השכונה מהאוויר/הדמיה: OLIN

מאז ה-7 באוקטובר שוק הנדלן כמעט לגמרי קפא. מרבית רוכשי הדירות יושבים על הגדר בהמתנה - והנה בנובמבר החלה מגמת שינוי שהורגשה בצורה משמעותית ברובע אחד בצפון - שכונת אפקה בקריית ביאליק שבתוך שנתיים בלבד דווח שלמעלה מ-500 זוגות צעירים רכשו דירות חדשות בפרויקט. PARK AFEKA הינו פרויקט הדגל של שכונת אפקה, שהולכת וניבנת בקצב מהיר ובסטנדרט בנייה גבוה ביותר.

עוד לפני המלחמה דווח כי בפרויקט נמכרות בממוצע 2 דירות ביום - שיא שלא נרשם כבר שנים. בחודש האחרון נרשמה התעוררות וכבר נמכרו למעלה מ- 30 דירות מאז פרוץ המלחמה. ע"פ מכלול הנתונים ניתן לומר כי לא מדובר ב-"עוד פרויקט", אלא ברובע מגורים אטרקטיבי ומבוקש שמקימות 3 חברות הנדל"ן המובילות סלע בינוי, קבוצת בראל וצור ישראל. רובע פארק אפקה כולל 1,600 יח"ד המשתרעות על פני 7 מתחמים שונים בתמהיל רחב, ממגדלי יוקרה הצופים אל נופים ירוקים העוטפים את השכונה, בנייני בוטיק במתחמים פרטיים, ועד ליחידות משפחתיות צמודות קרקע עם גינות מפנקות ומרפסות רחבות ידיים. לצד רובע המגורים, מוקם בימים אלו פרויקט OPEN אפקה - מרכז מסחר ותעסוקה רחב ידיים בלב השכונה שיספק מקומות עבודה, חללי משרדים, מקומות בילוי וקניות עבור תושבי השכונה.

שכונת קדם PARK AFEKA. הדמיה: OLIN,
שכונת קדם PARK AFEKA/הדמיה: OLIN
שכונת צמרות PARK AFEKA. הדמיה: OLIN,
שכונת צמרות PARK AFEKA/הדמיה: OLIN

תומר אולמן, סמנכ"ל השיווק של חברת סלע בינוי, מספר לוואלה!: "פרויקט PARK AFEKA הוא פרויקט מיוחד במינו. המשוואה היא פשוטה - מכלול מאפייני השכונה והפרויקט המתהווה בימים אלו מייצרים את הפנינה הבאה של הצפון. השילוב של מגורים בסטנדרטים ובתכנון הגבוהים והמוקפדים ביותר, ריאות ירוקות רחבות ידיים סביב השכונה, נגישות השכונה לצירי תנועה מרכזיים, מרכז מסחרי חדש של רשת OPEN עם תמהיל מדויק של מותגים ושוכרים איכותיים לצד קומות משרדים לטובת עבודה בקרבה לבית וכמובן מרכזי חינוך לכל הגילאים. כל אלה יכולים להעיד שההחלטה הנכונה היום לזוגות צעירים, משפרי דיור ולמשקיעים היא להיות חלק מההצלחה הזו".

שכונת הנחלה PARK AFEKA. הדמיה: OLIN,
שכונת הנחלה PARK AFEKA/הדמיה: OLIN
מרכז מסחרי OPEN אפקה. הדמיה: סטודיו84,
מרכז מסחרי OPEN אפקה/הדמיה: סטודיו84

שמורות טבע מסביב

ספק אם יש עוד שכונה כזו שמוקפת מכל עבריה בשמורות טבע מהיפות בישראל, בנחלים ובאתרים ארכיאולוגיים הנחשבים למקום עליה לרגל של מאות משפחות בסופי השבוע: הגן הלאומי עין אפק, תל אפק, טחנת הקמח הצלבנית, פארק נחל נעמן וערוץ נחל גדורה. כל זה בשילוב מגורים עם פיתוח ציבורי מוקפד, נגישות מרבית וחיי קהילה עשירים הם שהופכים את אפקה לאבן שואבת עבור משפחות צעירות מהצפון כולו ומהמרכז. הכל גם במרחק הליכה לילדים ולמבוגרים - בתי ספר וגנים, אולמות ספורט ואצטדיון עירוני, מרכז מסחר ותעסוקה עצום, קופות חולים, רשתות לשיווק מזון, חדר כושר ועוד.
אירועים קהילתיים מתרחשים אף הם, כגון ירידי "קח-תן", בילויים משותפים ופיקניקים בשמורות הטבע שמסביב. כל אלה מבטיחים לרוכשים עסקת חבילה של מגורים וקהילה בחבילה אחת. הנגישות היא חשובה לא פחות. השכונה מחוברת כיום לעורקי התחבורה החשובים בצפון, כמו כביש עוקף קריות (22) וכביש 79 - בהמשך צפויה השכונה להתחבר גם לכביש 6 צפון בחיבור ישיר ללא אף רמזור ובכך תהפוך אפקה לאחת מהשכונות המרכזיות והנגישות ביותר בישראל.

שכונה בהליך מתקדם

לאחרונה התקבלו היתרים לפרויקטים הראשונים ברובע 'צמרות', 'בי בוטיק' ו-'קדם' ובחודשים הקרובים צפויים להתקבל היתרים למתחמים נוספים בהם החברות מציעות שלל דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ודירות מיוחדות בעלות מפרט עשיר ובתנאי מימון אטרקטיביים במיוחד. "פרויקט PARK AFEKA מציע לרוכשיו מתכונת תשלומים נוחה במיוחד, - 90:10, ללא ריבית וללא הצמדה. כלומר, הלקוח משלם 10% מערך הדירה עם חתימתו על החוזה ואת יתרת התשלום מספק בעת מסירת המפתח", מסכם אולמן.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

בשיתוף חברת סלע בראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully