וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

230 מיליון שקל בחודשיים: גשם החזקות ממשיכה למכור

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 16:29

גשם החזקות מסכמת את מכירות החברה בחודשיים האחרונים (אוקטובר-נובמבר), כאשר היא מדווחת על מכירה של 118 דירות ויחידות משרדים בשווי כולל של כ-230 מיליון שקל, מתוכם 50 מיליון שקל בשני פרויקטי משרדים

גשם החזקות. יח"צ,
גשם החזקות/יח"צ

בצל המלחמה: חברת גשם החזקות מסכמת בימים האחרונים את הפעילות של המכירה בחודשים אוקטובר-נובמבר השנה, ומדווחת על מכירות של 118 דירות ויחידות משרדים בשווי כולל של כ-230 מיליון שקל, מתוכן משרדים בשווי של 50 מיליון שקל בשני הפרויקטים שלה - כורדני square שבקרית מוצקין ומגדל התחנה שבעכו צפון.

בנוסף לפעילות המכירות, החברה מדווחת על קבלת היתר לשלב ב' בפרויקט טורקיז על המים בדרום מערב קיסריה, ובשלב ב' של נוף בראשית בדימונה.

כמו כן, בפרויקט עתלית בוטיק שבוצע בשותפות עם אמפא ישראל נדל"ן התקבל טופס 4, ובכך מצטרף למעל כ-1,500 יחידות דיור שמסרה החברה השנה בערים עכו, נהריה, קרית ים ואשקלון.

בימים אלה החברה שוקדת על הוצאת טפסי 4 לשני מתחמים נוספים המבוצעים בשותפות עם חברת אשל הירדן, האצטדיון בוטיק ומגדלי הנשיא שבנהריה המלווים על ידי בנק הפועלים ובכך לשכן כ-291 משפחות חדשות בנהריה.

כידוע, בחודש ספטמבר האחרון החברות גשם החזקות ואמפא ישראל בבעלות האחים נקש זכו במכרז להקמת 464 יחידות דיור ומסחר וימומן על ידי בנק לאומי לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully