וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם מימון של מאות מיליונים: איזו חברה תקים 600 דירות באור יהודה?

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 10:25

בנק לאומי חתם עם חברת שיכון ובינוי על הסכם למימון בניית 600 דירות ושטחי מסחר בפרויקט בשכונת פארק איילון באור יהודה, מתוכן 252 דירות יוצעו במחיר למשתכן. הסכם המימון כולל מסגרת אשראי כספית של 350 מיליון שקל

הדמיה: פרויקט של שיכון ובינוי בשכונת פארק איילון באור יהודה. קיקה ברא"ז אדריכלים,
הדמיה: פרויקט של שיכון ובינוי בשכונת פארק איילון באור יהודה/קיקה ברא"ז אדריכלים

הבעת אמון: חברת הנדל"ן שיכון ובינוי ובנק לאומי מודיעות כי חתמו על הסכם למימון בניית 600 דירות ושטחי מסחר בפרויקט בשכונת פארק איילון באור יהודה, מתוכן 252 דירות במחיר למשתכן, 18 דירות לדיור ציבורי, ועוד 330 דירות המיועדות למכירה בשוק החופשי.

הפרויקט, שיוקם מערבית לאור יהודה, דרומית לכביש 461 ומזרחית לכביש 4, מחולק לשלשה מתחמים כאשר בכל מתחם יש שני מבנים בני 13 קומות ושני בניינים מרקמיים בני שש קומות בכל בניין. בנוסף, כולל הפרויקט מתחם ובו שלושה בניינים מרקמיים בני שש קומות בכל בניין. כמו כן, כולל הפרויקט מרכז מסחרי מקומי של כ-1,800 מ"ר.

הסכם המימון כולל מסגרת אשראי כספית של 350 מיליון שקל, בניית הפרויקט צפויה להתחיל ברבעון השני של 2024 ולהסתיים בסוף שנת 2027.

תמיר כהן, מנכ"ל שיכון ובינוי מוסר כי "פרויקט פארק איילון הוא אחד הפרויקטים החשובים של שיכון ובינוי, וכי המדובר בשילוב של מגורים ומסחר באחד מאזורי הביקוש הבולטים בישראל".

את שיכון ובינוי יצגו בעסקה עורכי הדין ברק פרי ואלינור לוי ממשרד ארדינסט בן נתן טולידאנו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully