וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות ממשיכה להציע דירות לצעירים: 220 דירות בהנחה לזכאים

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 13:33

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז מקוון במסלול 'דיור במחיר מטרה' לרכישת זכויות חכירה לבניית 220 יח"ד ב-4 מתחמים בבנייה רוויה בשכונת צמרות, שדרות. מדובר בשיווק של מגרשים כחלק משכונת מגורים הכוללת 1,310 דירות, מתוכן כ-15% דירות קטנות

בניינים בשדרות. ראובן קסטרו
בניינים בשדרות/ראובן קסטרו

דווקא עכשיו, ממשיכים לבנות את שדרות: רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון משווקים מכרז במסלול 'דיור במחיר מטרה' לבניית 220 יחידות דיור ב-4 מתחמים בשכונת צמרות בשדרות.

המגרשים המשווקים במכרז זה מיועדים למגורים בבנייה רוויה כחלק מתוכנית 'שדרות פלח 11' הממוקמת בצפון העיר שדרות, מדרום לפארק השקמה מצפון לשדרות בפארק ומתפרשת על שטח של כ-729 דונם.

מדובר בשיווק של מגרשים כחלק משכונת מגורים הכוללת 1,310 יח"ד, מתוכן כ-15% יח"ד של דירות קטנות. תמהיל הבינוי מגוון וכולל מבני מגורים בבנייה רוויה, מדורגת, מרקמית וצמודי קרקע המשתלבים בטבע והנוף, תוך פתיחות לנוף הטבעי. הרקמה העירונית מתוכננת להתחבר עם שטחים פתוחים בפארק שקמה, שבילי הליכה לאורכה ורוחבה של השכונה, דרכים משתלבות וחיבור שטחים פתוחים ציבוריים לטיילת נופית.

פרטי מכרז בש/319/2023. רשות מקרקעי ישראל,
פרטי מכרז בש/319/2023/רשות מקרקעי ישראל

במרכז השכונה מתוכנן פארק שכונתי וסביבו מבני ציבור, מסחר ומגורים לצד נגישות לתחבורה ציבורית. השכונה כוללת שטחים למבני ציבור (42,262 מ"ר), מסחר (7,222 מ"ר) ותעסוקה (3,522 מ"ר) לצד תשתית דרכים (כ-107 דונם) ושטחים פתוחים (כ-399 דונם).

השיווק הינו בהתאם לפרק משנה 4.7 לקובץ החלטות מועצת מקרקעי ישראל על פיו ניתנת הנחה ממחיר הדירה עבור יח"ד המיועדות להימכר לזכאים, והכול בכפוף לתנאי המכרז.

המועד האחרון להגשת הצעות הינו 29/01/2024 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

יש לשים לב כי המכרז מיועד ליזמים/קבלנים/חברות בלבד, אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור. באשר לרוכשי דירות זכאים: מידע בדבר ההגרלות מתפרסם באתר משרד הבינוי והשיכון.

לדברי ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "דווקא עכשיו שעיני כל עם ישראל ועיני כל העולם נשואות לשדרות בידיעה ברורה שאנחנו ננצח ונמוטט את חמאס. שדרות והעוטף ימשיכו להיות 100% גן עדן של מדינת ישראל, הביקוש לדיור בשדרות ימשיך להיות במגמת צמיחה ועלייה. אנחנו נבנה, נתפתח ונמשיך לראות את שדרות כמוקד עליה לרגל ולעיר נחשקת ואטרקטיבית שכל כך הרבה רוצים לעבור לגור בה".

"מי שרוצה באמת לחיות חיי קהילה - שדרות היא המקום בשבילו. אפשר למצוא פה מגוון נדיר של ותיקים וצעירים, עולים חדשים וצברים, מכל העדות ומכל שכבות האוכלוסייה. יש פה מיקרוקוסמוס של מדינת ישראל, אבל כולם עם אמונה בארץ, במקום שלהם, בעיר שלהם. אפשר לראות את זה אפילו אצל ילידי שדרות שיצאו להתגורר במקומות אחרים ועדיין מרגישים ממש חלק מהמקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully