וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפכה השכונה החדשה שבין צהלה לרמה"ש לאחת המבוקשות בארץ?

בשיתוף חברת אביסרור

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 11:39

הצפון החדש של תל אביב או נווה גן? הכירו את השכונה היוקרתית שנמצאת בסמוך לתל ברוך צפון, שזכתה לכינוי המחייב "האחות הקטנה והיותר מוצלחת של תל אביב". צפו בכתבה המצולמת

בווידאו: הפרויקט החדש בשכונת נווה גן ברמת השרון/עריכה: גלעד מן מנהיים

הצפון החדש של תל אביב חוצה בפעם הראשונה את גבולות העיר בלי הפסקה - זוהי שכונת נווה גן צפון היוקרתית ברמת השרון, בצמידות לתל ברוך צפון וליד צומת "הפיל". ויש כבר מי שמכנים אותה "כאחות הקטנה והיותר מוצלחת של תל אביב".

ואכן, הקרבה המיידית לתל אביב מאפשרת מחד ליהנות מחיים אורבניים ותוססים של העיר הגדולה. בשכונה ייבנו בתי ספר וגני ילדים, ומרכזי מסחר.

מאידך, פארק אקולוגי ענק מעניק טבע ומרחבים ירוקים שתתקשו למצוא כמה מאות מטרים משם לכיוון תל אביב. פארק אקולוגי מוקם על פני 270 דונם ויכלול בריכות חורף ממי נגר של השכונה. בנוסף, רמת השרון מציעה מוסדות חינוך מובילים.

הנגישות מדהימה: יציאה ישירה מכביש 20 איילון ולצירי התנועה של כביש 4 כביש 6 וכביש 2. הקרבה לתל ברוך צפון לצומת הפיל ולמרכז מסחרי מיקאדו הנמצא במרחק הליכה קצר.

שכונת נווה גן ברמת השרון. הדמיה: snapshot and cohen,
הפרויקט יכלול 2 בנייני בוטיק בני 11 ו-12 קומות הכוללים 104 דירות עם מרפסות שמש/הדמיה: snapshot and cohen

בחרנו בפרויקט בוטיקי אינטימי ומשודרג "אביסרור שדרת פארק צפון" הממוקם בתוך השכונה בסוף כביש ללא מוצא. המתחם, תחת ידיו של האדריכל הבינלאומי המנוסה סמי טיטו ובתו שירה, יכלול 2 בנייני בוטיק בני 11 ו-12 קומות הכוללים 104 דירות עם מרפסות שמש.

את עיצוב הפנים עושה המעצבת המנוסה אריאלה שניאור, והסטנדרט גבוה במיוחד עם לובי כפול המעוצב עם תקרה גבוהה, עמדת שומר הכולל הצבת מצלמות המקושרות לעמדה וחדר כושר ומועדון דיירים.

הבנייה כוללת חזיתות בשילוב מספר חיפויים ואלמנטים ע"פ תכנון אדריכל. חומרי הגמר בפרויקט בסטנדרט הכי גבוה. המטבחים ברמה בינלאומית של חברה גרמנית מובילה מהיוקרתיים בעולם של הענקית שולר היושבת בהרצליה פיתוח. בחזיתות אבן טבעית, לוחות פח-אלומיניום ורפפות אלומיניום בגוון דמוי עץ.

לבחירתכם מגוון דירות 5-3.5 חדרים, דירות גן גדולות ופנטהאוזים יוקרתיים.

שכונת נווה גן ברמת השרון. הדמיה: snapshot and cohen,
לבחירתכם מגוון דירות 5-3.5 חדרים, דירות גן גדולות ופנטהאוזים יוקרתיים/הדמיה: snapshot and cohen

חברת אביסרור משה ובניו היזמית והקבלנית היא אחת החברות הגדולות והמובילות בישראל, חברה משפחתית פרטית שהחלה דרכה בבירת הנגב. החברה הוקמה בשנת 1978 ע"י מר משה אביסרור ז"ל, ובנתה עד היום עשרות אלפי דירות ברחבי הארץ. כחברה שהקדימה את זמנה בכל הקשור לתכנון ולביצוע, מתמחה החברה בבניה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל, התואמות את תו התקן 9002 ISO של מכון התקנים הישראלי, המבטיח בקרת איכות, תכנון לפרטים, סטנדרט של איכות ותודעת שירות גבוהה.
מטה החברה ממוקם בלב בירת הנגב, באר- שבע. חברת אביסרור משה ובניו נמצאת בחזית הבניה כחברה מובילה בנגב, אשר פילסה את הדרך לפריסה רחבה יותר וכיום החברה מעמיקה את חותמה באתרי בניה בכל רחבי הארץ.

לפרטים נוספים על הפרויקט לחצו כאן>>

בשיתוף חברת אביסרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully