וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעורי תפוסה של כ-96% בנכסי החברה: ויתניה מציגה נתונים חיוביים

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 13:15

עם גידול ברווח הגולמי ובהכנסות: חברת ויתניה מציגה דוח כספי חיובי עם צמיחה של כ-9% בהכנסות ועלייה של כ-12% ברווח הגולמי. בנוסף, החברה נכנסת לתקופה סוערת בשווקים עם שיעורי תפוסה של כ-96% בנכסיה

חברת הנדל"ן המניב ויתניה, המשלבת פעילות יזמית ענפה ואחזקת נכסים מניבים, הציגה לאחרונה למשקיעים שלה נתונים חיוביים, ביניהם צמיחה בהכנסות של כ-5% אל מול הרבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-12% ברווח הגולמי שהסתכם בכ-89 מיליון שקל.

כמו כן, על פי הדוח תזרים המזומנים שנבע מהפעילות השוטפת של החברה הסתכם בכ-64.5 מיליון שקל, אל מול 45 מיליון שקל בלבד בתקופה המקבילה. העלייה נבעה בעיקר מקבלת מקדמות מרוכשי משרדים ופעילות שוטפת של החברה. גם ההון העצמי של החברה גדל בתשעת החודשים האחרונים.

אחד הנתונים הבולטים בדו"ח הכספי של ויתניה הם : בדומה לרבעון המקביל אשתקד, שומרת ויתניה על שיעורי תפוסה גבוהים בנכסים המניבים, של כ-96% בממוצע רב שנתי, עליהם יש לחברה הכנסות שנתיות מחוזים חתומים של כ-137 מיליון שקל וזאת על פני כ-200,000 מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים.

עפר זיו, מנכ"ל ויתניה. דורון סהר,
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה/דורון סהר

כמו כן, רושמת החברה ברבעון זה עלייה בשיעורי התפוסה בפרויקט "טרמינל פארק באור יהודה. בדו"ח שהוצג למשקיעים ודווח לבורסה בסוף השבוע שעבר, נכתב עוד כי : "החברה ממשיכה לשמור על איתנות וגמישות פיננסית גבוהה עם יחס הון עצמי למאזן העומד על כ- 40% ויחס חוב פיננסי נטו ל-CAP עומד על כ- 52.4% . ליום פרסום הדוח לחברה מסגרות אשראי פנויות ומאושרות בסך של כ- 222 מיליון שקל".

כזכור, חברת ויתניה ביצעה גיוס של כ-200 מיליון שקל, ממוסדיים בינואר 2023 וזאת ללא בטחונות, במח"מ 5 ובריבית נמוכה מאוד של 2.89%. בשנה האחרונה נראה היה כי המשקיעים הביעו אמון רב בחברה. כך, למשל, חברת טלקאר הגדילה משמעותית את אחזקותיה בויתניה.

עפר זיו, מנכ"ל ויתניה: "חברת ויתניה הנה אי של יציבות אל מול מגמות השוק וענף הנדל"ן. למרות השפעות האינפלציה והריבית על השוק, ויתניה ממשיכה לפתח את הפרויקטים שלה כמתוכנן ובמקביל להציג עליית שכ"ד בנכסיה המניבים גם בתקופה מאתגרת זו. להערכתי השפעות המלחמה לא צפויות להיות מהותיות על ביצועי החברה, שכן רוב הפרויקטים היזמיים של החברה משווקים כבר בשלבים המוקדמים של עבודות ההקמה וכן היא מצליחה שוב ושוב לעקוף את סיכוני השוק".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully