וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב שלישי ואחרון: כמה תעלה דירה חדשה בפרויקט צרפתי בפארק באר שבע?

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 11:04

קבוצת צרפתי שמעון משיקה את השלב השלישי והאחרון בפרויקט "צרפתי בפארק", בלב שכונת הפארק בבאר שבע. לרגל ההשקה, החברה מציעה לרוכשי הדירות תנאי רכישה מיוחדים שיותאמו אישית לכל רוכש

הדמיה - השלב האחרון בפרויקט צרפתי בפארק בבאר שבע. viewpoint,
הדמיה - השלב האחרון בפרויקט צרפתי בפארק בבאר שבע/viewpoint

קבוצת צרפתי שמעון משיקה היום (ג') את השלב השלישי והאחרון בפרויקט "צרפתי בפארק" שהיא מקימה בשכונת הפארק בבאר שבע, בצמוד לפארק הלינארי במרכז השכונה. המחירים - החל מ-1.59 מיליון שקל לדירת 4 חדרים עם מרפסת, חניה ומחסן. לרגל ההשקה, החברה מציעה לרוכשי הדירות תנאי רכישה מיוחדים שיותאמו אישית לכל רוכש לזמן מוגבל, ומגלמים הנחה והטבות נוספות בהצמדה למדד ובפריסת התשלומים.

פרויקט "צרפתי בפארק" יכלול כ-700 יח"ד ב-16 בניינים, בתמהיל דירות מגוון הכולל דירות בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן ענקיות ופנטהאוזים מרווחים ויוקרתיים. על התכנון מופקד משרד מילוסלבסקי אדריכלים, מהמשרדים הוותיקים והמובילים בישראל.

מיקום הפרויקט אידאלי - הוא ממוקם במרכז השכונה, בקרבה למרכזי קניות, קריית חינוך, בית כנסת, ואזורי בילוי ופנאי. בצמוד לפרויקט ממוקם הפארק הלינארי שחוצה את השכונה, מה שמהווה יתרון גדול עבור משפחות עם ילדים, כיוון שאין כבישים אותם צריך לחצות בדרך לפארק הנחל לספורטק והאגם.

אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון. יח"צ,
אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון/יח"צ

לדברי אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון, "במסגרת השלב האחרון בפרויקט אנו מציעים לרוכשים מגוון רחב של דירות. קהלי היעד שלנו גם הם מגוונים ביותר, ביניהם זוגות צעירים מהעיר באר שבע עצמה, משפחות בתחילת דרכן, תושבים שגדלו בעיר, עזבו ורוצים לחזור כעת לגור בסמוך להורים, משפרי דיור מבאר שבע, וכן משקיעים צעירים וותיקים מכל הארץ. שכונת הפארק היא שכונה חדשה ורעננה הממותגת כאטרקטיבית למשפחות צעירות עם ילדים. יתרון בולט בה היא הסמיכות לפארק פרטי, מוצר נדיר שלא קיים במרכז הארץ. השכונה מציעה נגישות גבוהה ופתרונות לכל הצרכים של היומיום, והיא גם נכנסה לפרויקט 'שכונות בטוחות' בכך שהיא מרושתת במצלמות ומתקיימים בה סיורי ביטחון עירוניים".

שכונת הפארק בבאר שבע נבנית בצמוד לנחל באר שבע, בכניסה הדרום-מזרחית של העיר, סמוך למתחם איקאה. השכונה משתרעת על פני כ-1,150 דונם וצפויים להיבנות בה כ-4,500 יחידות דיור חדשות, בבניינים בני 3-8 קומות עם דירות גג ודירות גן, ובתים צמודי קרקע. לפי החברה הכלכלית, עיריית באר שבע תשקיע בפיתוח השכונה כ-450 מיליון שקל.

השכונה מציעה איכות חיים גבוהה - שלל ריאות ירוקות, פארק שמשתרע על שטח של 5,300 דונם ובו האגם המלאכותי הגדול בארץ, פארק מוטורי, אמפי פארק ובו 12,000 מקומות ישיבה, ספורטק עם מתקני ספורט ונופש, טיילת עם מקומות ישיבה, מסלולי אופניים, גינות שעשועים, שבילי אופניים ועוד. השכונה גם תכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת ומרכז מסחרי גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully