וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: אלדר משכנתאות מכריזה על הקמת מרחב דרום

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 11:39

אלדר משכנתאות מודיעה כי תקים את מרחב דרום. כמו כן, החברה מעדכנת גם כי עינב סבינצר, מנהלת מרחב דרום בהתאחדות יועצי המשכנתאות, מצטרפת לחברה ותשמש כמנהלת מרחב דרום במקביל לתפקידה בהתאחדות

אשדוד. ShutterStock
העיר אשדוד: חלק ממרחב דרום החדש של אלדר משכנתאות/ShutterStock

עכשיו יותר מתמיד: חברת אלדר משכנתאות מתרחבת ומודיעה על הקמת מרחב דרום. שירותי החברה במרחב דרום יכללו בניית תמהיל מקצועי ללקוחות ויעניקו ייעוץ משכנתה איכותי לתושבי האזור - אשדוד, אשקלון וב"ש ודרומה. מהלך זה בא במטרה להמשיך את תנופת הצמיחה של החברה, ולחזק את הדרום.

באותה הודעה, מעדכנת החברה כי עינב סבינצר, מנהלת מרחב דרום בהתאחדות יועצי המשכנתאות, תצטרף לחברה ותשמש כמנהלת מרחב דרום. עינב סבינצר, עוסקת בייעוץ משכנתאות מעל ל-15 שנה. בעלת ניסיון עשיר כיועצת משכנתאות בבנק מזרחי טפחות ובשנים האחרונות בעלת עסק פרטי ועצמאי, כחברת יעוץ משכנתאות פרטית. עינב תהיה אחראית על לקוחות החברה המתגוררים באזור דרום וכן על הקשר מול הפרויקטים הרבים אותם קבוצת אלדר שיווק משווקת באזור.

חברת אלדר משכנתאות מוסרת כי היא רואה בחבירה עם עינב פוטנציאל עסקי גבוה. במקביל לתפקידה, עינב תמשיך במגוון תפקידיה בהתאחדות יועצי המשכנתאות, כמנהלת אזור דרום וזאת במסגרת עבודתה תחת אלדר משכנתאות.

עינב סבינצר. ישראל פנחסוב,
עינב סבינצר/ישראל פנחסוב

לדבריו עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות: "על אף תקופת המלחמה המורכבת, אנו מתחילים לראות ניצני התאוששות בענף. אנו מעריכים שלאחר המלחמה נראה ביקושים ערים לדירות ומגרשים באזור הדרום. ההצטרפות של עינב לאלדר משכנתאות מהווה הזדמנות פז לצדדים לפיתוח עסקי משותף בתחום המשכנתאות, מדובר בהבעת אמון חשובה בחברה ובפעילותה. מבחינתנו, זהו צעד משמעותי ביישום אסטרטגיית פעילות כלל ארצית בחלוקה למרחבים ובהובלה של תחום ייעוץ המשכנתאות. יחד עם עינב, יועצת המשכנתאות המובילה בדרום, אלדר משכנתאות תמשיך להעמיק את פועלה באזורים רבים, במטרה לתת מענה מהיר ואיכותי ללקוחותינו בכלל מדינת ישראל".

עינב סבינצר, מנהלת מרחב דרום באלדר משכנתאות: "הבחירה באלדר משכנתאות והבאת בשורת השירות של החברה לדרום, נראית כטבעית ביותר. דווקא בתקופה רגישה זו, אני שמחה ונרגשת להקים יחד עם אלדר את המרחב הדרומי ולהביא לתושבי הדרום את הבשורה: ייעוץ משכנתאות איכותי, מקצועי ובלתי מתפשר שיפנה לכלל סוגי האוכלוסיות ויטפל בכל סוגי המשכנתאות. באמצעות שיתוף הפעולה נרחיב את פעילותינו בתחום המשכנתאות, תוך ראיה עתידית להמשך התרחבות משמעותית של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully