וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיחה משמעותית לארי נדל"ן - צחי אבו מגדיל את אחזקותיו בחברה

28.11.2023 / 14:32

ארי נדל"ן בשליטת צחי אבו מסכמת את הרבעון השלישי ל-2023 ומציגה צמיחה של 34 אחוז ביחס לתקופה המקבילה ב-2022. אבו רוכש מניות נוספות

צחי אבו. יובל אליאס,
צחי אבו/יובל אליאס

ארי נדל"ן בשליטת צחי אבו הציגה גדילה משמעותית עם סיום הרבעון השלישי לשנת 2023. החברה מציגה ביצועים תפעוליים מרשימים בסטאר סנטר אשדוד, בארנה נהריה ובקניון My mall בקפריסין.

בחודשים ינואר עד ספטמבר 2023, ה-NOI עומד על 55 מיליון שקל, צמיחה של כ34% ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2022 בה עמד על 41 מיליון שקל. ה-FFO נכון לסיום הרבעון השלישי לשנת 2023 עומד על 35 מיליון שקל, ביחס ל-12 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2022, גידול של כ191%.

כמו כן, ארי נדל"ן מציגה איתנות פיננסית עם הון עצמי של כ-819 מיליון שקל ועם יחסי מינוף נמוכים של כ49%, מה שמצביע על יכולות לבצע רכישות ועסקאות נוספות בשנה הקרובה. בנוסף, מדווחת החברה על הורדת הוצאות המימון בצורה משמעותית ל28 מיליון ש"ח, ביחס ל-52 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של 46%.

לאור הנתונים, צחי אבו מגדיל אחזקות ורוכש מניות, צעד שמעיד על הבעת אמון של בעלי העניין.
ארי נדלן מיישמת תכנית רכישה עצמית של מניות החל מפברואר 2023 בהיקף של 15 מיליון שקל, ממנה נוצלו 8 מיליון שקל בקירוב נכון למועד פרסום הדוח.

צחי אבו מסר: "התוצאות משקפות את הצלחתם של המהלכים שביצענו בתקופה האחרונה שהובילו את ארי נדל"ן להישגים מרשימים. אני מאמין ובטוח שנמשיך לעשות זאת גם בהמשך השנה".

כמו חברות רבות, לצד פעילותה העסקית ומאז פרוץ המלחמה, קבוצת אבו על כלל עובדיה התגייסה להקמת תחנת הצטיידות לכוחות הביטחון וסיפקה ארוחות חמות למאות חיילים וכוחות הצלה באשדוד ובחזית. בנוסף, דאגה לרכישת כמויות גדולות של ציוד אישי לחיילים - ביגוד, טואלטיקה, מזרנים ואף ציוד לחימה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully