וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת על השקעות נדל"ן בחו"ל

מוגש מטעם atomi

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 12:43

בעולם ההשקעות המתפתח ללא הרף, הנדל"ן נשאר אופציית השקעה עקבית ויציבה המספקת הזדמנויות צמיחה ופיזור לטווח ארוך

השקעות נדל"ן בחו"ל. ShutterStock
שנת 2023 מסתמנת כשנה טובה להשקעות נדל"ן בינלאומיות/ShutterStock

גם שנת 2023 מציגה למשקיע הישראלי תרחיש מבטיח להשקעה בנדל"ן בחו"ל, ומספקת מגוון הזדמנויות השקעה לטווח ארוך שעשויות להתברר כמשתלמות במיוחד.

מה קורה בשוק הנדל"ן הבינלאומי?

שנת 2023 מסתמנת כשנה טובה להשקעות נדל"ן בינלאומיות, הודות לשילוב של גורמים כלכליים ודינמיקה גלובלית משתנה.

ההתאוששות הכלכלית החזקה אותה חוות מדינות רבות ברחבי העולם לאחר מגפת הקורונה משפיעה באופן חיובי על שוקי הנדל"ן, ומובילה לביקוש מוגבר לנכסים מסחריים ולמתחמי מגורים. במקביל, בנקים מרכזיים במדינות שונות שומרים על ריביות נמוכות, מה שהופך את ההלוואות לזולות יותר ואטרקטיביות יותר עבור משקיעים, ויוצר סביבה נוחה להשקעות נדל"ן בזכות עלויות המימון שנשארות סבירות.

שריד שנותר מתקופת מגפת הקורונה העולמית ומשפיע לטובה על שוק הנדל"ן הוא השינוי בדינמיקת העבודה - עבודה מרחוק הפכה לנורמה המאומצת על ידי חברות רבות. מגמה זו מניעה את הביקוש לנכסי נדל"ן מגוונים, כגון חללי עבודה משותפים, נכסי מגורים בפרברים ונכסים במיקומים נחשקים.

האם נכון עבור משקיע ישראלי להשקיע בנדל"ן בחו"ל?

השקעה בנדל"ן בחו"ל עשויה להיות מהלך פיננסי משתלם ממספר סיבות. ראשית, גיוון הוא עיקרון מפתח של השקעה חכמה. על ידי פיזור ההשקעות שלך על פני מדינות ושווקים שונים, תוכלו להפחית סיכונים ולמזער את ההשפעה של מיתון כלכלי במקום אחד. יתר על כן, השקעה בנדל"ן בחו"ל מספקת גישה לשווקים שעשויים להציע פוטנציאל צמיחה גבוה, תשואות שכירות גבוהות יותר וחוקי מס נוחים יותר. בנוסף, חלק מהמדינות מציעות תמריצים ומדיניות ממשלתית שנועדו למשוך משקיעים זרים, מה שהופך את האופציה של השקעה בנדל"ן בחו"ל למפתה אפילו יותר. מחקר מדוקדק ובדיקת נאותות הם חיוניים, אך למי שמנווט את התהליך בחוכמה, השקעות נדל"ן בחו"ל יכולות להציע פוטנציאל לתשואות משמעותיות ופיזוררב-מימדי, מה שהופך אותה לבחירה נבונה עבור משקיעים רבים.

באיזה תחום הכי נכון להשקיע?

שוק הנדל"ן הבינלאומי מציע מגוון רחב של אפשרויות השקעה, חלקן אטרקטיביות יותר וחלקן פחות, מה שמחייב הבנה מעמיקה של סוגי הנכסים השונים ושל פוטנציאל ההשקעה שלהם.

בתחום הנדל"ן למגורים ישנם פערים גדולים בין נדל"ן למכירה לעומת נדל"ן להשכרה. בעוד שהאינפלציה גורמת לירידה בולטת במכירת הדירות, הביקוש לנכסים להשכרה נותר חזק, מה שתורם לפריחתו של מגזר המולטיפמילי המאופיין ביציבות ועליית מחירי השכירות. גוף השקעה נבון ומקצועי יכול לסייע למשקיעים ישראלים לזהות ולהבטיח נכסים בשכונות אטרקטיביות ויציבות עם פוטנציאל לשבח הון לטווח ארוך.

גם בתחום הנדל"ן המסחרי ישנם פערים, וזיהוי נכסים מסחריים איכותיים ומניבים יכול להוות נכס רב ערך למשקיעים ישראלים המחפשים תזרים מזומנים יציב. בתחום הנדל"ן המסחרי הכללי הכולל קניונים, מרכזים פתוחים וחנויות רחוב, שוררת היום יציבות יחסית, ולמרות ששוק זה ראה ירידה במחירים יש ביקוש בולט לשטחי מסחר ונכסים קמעונאיים במיקומים אטרקטיביים, שעשויים לייצר השקעות משתלמות.

הנדל"ן שזוכה לביקוש הרב ביותר הוא הנדל"ן הלוגיסטי, הכולל מחסנים ומבני תעשייה המשמשים לאחסון, מיון, אריזה ושילוח, כולם נמצאים בפריחה בעקבות העלייהברכישות האונליין והשימוש בחברות שליחויות.

איך אפשר להשקיע בלי להכיר את השוק?

כישראלים, אנו מכירים את השוק המקומי והרגולציה הישראלית, אך לא את השווקים והרגולציה שמעבר לים. פערי ידע אלה משמעותיים במיוחד כשמנסים לאתר עסקאות נדל"ן עם פוטנציאל תשואה גבוה. כדי להתגבר על אתגר זה, ניתן להיעזר בשותף עסקי מקומי או חברה להשקעות נדל"ן, בעלת ניסיון וידע מצטבר בשווקים שונים.

איך בוחרים חברת השקעות נדל"ן?

בבחירת חברת השקעות יש לבדוק את היסטוריית הביצועים של החברה, והתקופה עליה היא מתפרשת ולוודא שמדובר בחברה שצברה ניסיון רב במחזורי שוק שונים, כולל תקופות משבר. בנוסף יש לבחון את האינטרסים של החברה ולוודא את הפוטנציאל שלה להשיג רווח משמעותי. ניתן לבדוק זאת באמצעות בחינת מודל ההשקעה והרווחיות של החברה, והאם הוא מבוסס הצלחה או שהיא מבקשת לגרוף רווח משמעותי כבר בתחילת תקופת ההשקעה.

בנוסף חשוב לבדוק שקיים צוות של אנשי מקצוע ותיקים בעלי ניסיון רב בהשקעות נדל"ן, הבנה עמוקה של שווקים בינלאומיים ורקורד מוכח של השקעות מוצלחות. כמו כן, הימצאותה של רשת שותפים גלובלית המספקת למשקיעים ישראלים גישה ייחודית לנכסים מחוץ לשוק ותובנות מקומיות לגבי הפוטנציאל של אותם נכסים חשובה גם היא, כמו גם אסטרטגיות השקעה שמסייעות למשקיעים ישראלים לגוון את תיקי הנדל"ן שלהם על פני מדינות וסוגי נכסים שונים, לפזר סיכונים ולשפר את התשואות.

השקעה לטווח ארוך בנדל"ן בחו"ל היא מהלך אסטרטגי וחשוב לעשותה לצד חברה שעומדת כשותפה אמינה למשקיעים ישראלים ופותחת דלתות לעולם של הזדמנויות נדל"ן עבור משקיעים המעוניינים לגוון את תיקי ההשקעות שלהם ולהבטיח את עתידם הפיננסי.

מוגש מטעם atomi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully