וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהיקף 15 מיליארד: חברת עמידר תורחב לתחום הדיור להשכרה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 17:29

פעילות חברת עמידר תורחב לתחום הדיור להשכרה והיקף ההתקשרות יעמוד על 15 מיליארד שקלים ל-10 שנים הקרובות. בנוסף, אישרה הממשלה לעמידר לעסוק במתן מענה מיידי למפוני קיבוצי עוטף עזה.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, הביא היום (חמישי) לאישור הממשלה את עקרונות הסכם המסגרת של משרד הבינוי והשיכון עם עמידר, אשר מרחיב את תחומי הפעילות של החברה גם לייזום, ניהול, ביצוע, פיקוח ובקרה על פרויקטים בתחום הדיור להשכרה מטעם המדינה, כמו גם בפרויקטים להשבחת נכסי הדיור הציבורי. לשם כך, אישרה הממשלה את הגדלת סך סכום ההתקשרות של המשרד עם עמידר ל-15 מיליארד שקלים ל-10 שנים הקרובות.

אישור הממשלה לעקרונות העבודה של עמידר כולל את תחומי הפעילות בהן החברה יכולה לפעול כזרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון וזאת כחלק ממהלך כולל שמוביל אגף נכסים וחברות במשרד לחידוש הסכם הניהול עם החברה. במסגרת פעילותה, החברה תפעל לטיפול והשכרת הדירות לזכאי הדיור הציבורי, ניהול מלאי הדירות, שיפוצם ואחזקתם, ביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית וביצוע פרויקטים בתחום הדיור להשכרה מטעם המדינה.

בהמשך לאישור הממשלה צפוי בימים הקרובים להיחתם עם חברת עמידר הסכם למתן שירותי שכירות ארוכת טווח בהם החברה תשכור דירות בשוק החופשי ותשכיר אותן בהתאם להנחיות המשרד לזכאים לסיוע בדיור מהמדינה.

פינוי בינוי עמידר קרית גת. יחצ,
פרויקט פינוי בינוי של עמידר בקרית גת/יחצ

השר גולדקנופף אמר כי "אישור ההחלטה שהבאתי לממשלה להגדיל את סכום ההתקשרות של חברת עמידר ל-15 מיליארד ₪ ל-10 השנים הקרובות, הינו קריטי בימי שגרה, ועל אחת כמה וכמה בימים אלו. מדובר בהחלטה חשובה, שכוללת בין היתר תחום פעילות חדש של שכירות ארוכת טווח, שבימים קשים אלו, צפוי לתת מענה למפוני קיבוצי עוטף עזה. המשרד, ביחד עם חברת עמידר, ימשיך לדאוג לזכאי הדיור הציבורי בכל עת."

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן התייחס להחלטה ואמר כי "במיוחד בעת זו בה אנו נמצאים, שיפור והרחבה של השירות הניתן לזכאי הסיוע בדיור היא חובתנו. ההשקעה התקציבית העמוקה מבטאת את המשקל המיוחס לתחום זה, כאשר אנו מפתחים את עקרונות העבודה בנושא זה מתוך העמקה במשמעות הכלים המוצעים לזכאים וההזדמנויות שהם פותחים בפניהם. אני מודה לשותפינו בחברת עמידר, שיתוף הפעולה איתם מאפשר הגשת שירות חיוני לציבור."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully