וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המלחמה: חברת מכלול מימון מציגה רבעון חזק

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 17:13

מדיווחי חברת המימון עולה כי, תיק ההלוואות וההשקעות הסתכם ברבעון השלישי בכ-1.42 מיליארד שקל. החברה מרגיעה: "המלחמה לא עלולה לגרום לשינוי משמעותי בסיכונים לכשל אשראי"

חברת מכלול מימון פרסמה היום נתונים מרשימים עבור הרבעון השלילי, ומסרה כי "המלחמה לא עלולה לגרום לשינוי משמעותי בסיכונים לכשל אשראי". מדיווחי חברת המימון עולה כי תיק ההלוואות וההשקעות הסתכם ברבעון השלישי בכ-1.42 מיליארד שקל.

עיקר העלייה בפעילות נובעת מגידול בהיקף הפעילות של מכלול נדל"ן, כתוצאה מעלייה בהיקף הפרויקטים אשר נכנסים לליווי וצורכים אשראי. "מכלול ממשיכה לבחון בקפדנות פרויקטים חדשים ופרויקטים שאושרו בעבר, הנכנסים כעת לשלב ליווי וצריכת אשראי, אך בחלקם צפויים להיות עיכובים בשל מצב המלחמה", מסרה החברה..

לפי החברה, ההכנסות עלו ב-10% לעומת הרבעון השני לכ-46.4 מיליון שקל. התשואה על ההון בנטרול הוצאות חשבונאיות לא תזרימיות - כ-18% במונחים שנתיים.

אורי פז, מנכ"ל מכלול מימון. דניאל לילה,
אורי פז, מנכ"ל מכלול מימון/דניאל לילה

אורי פז, מנכ"ל מכלול מימון, אמר: "אנו ממשיכים לנהל את תיק האשראי באחריות תוך צמיחה מבוקרת בחלק מהפעילויות, לצד חיתום קפדני וניהול שוטף של ההלוואות. בשל מלחמת חרבות ברזל אנו נוקטים בגישה שמרנית ובוחנים כל הלוואה והלוואה, קיימת וחדשה. במקביל אנו זוכים לאמון מצד המערכת הבנקאית והגופים המוסדיים ופועלים להגדלת מקורות המימון לחברה. כמו כן, כפי שדיווחנו ברבעון הקודם, אנו ממשיכים לבחון בעת הזו גם שיתופי פעולה עם גופים שונים במטרה להגדיל את הפעילות תוך הקטנת מרכיב הסיכון שבאחריות החברה. שיתופי פעולה אלו, צפויים להתעכב בשל מצב המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully