וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן המלחמה: אנשי כוחות הביטחון רוכשים דירות בהנחה בפרויקט היוקרה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 20:34

בזמן שהלחימה בעזה ובצפון נמצאת על סדר היום, קבוצת שובל מכרה דירות בהנחות מיוחדות לכוחות הבטחון וההצלה בסדיר ובמילואים. בחברה מדווחים על שיא מכירות בזמן הלחימה: "הגשמת חלום עבור רבים"

יותר מחודש עבר מאד החלה מלחמת "ברזל ברזל", וקבוצת שובל מדווחת על שיא במכירות בפרויקטים יוקרתיים, זאת לאחר שיצאה במצבע הנחות משמעותי עבור משרתי כוחות הביטחון בסדיר ובמילואים, וכן עבור משפחות החטופים. המבצע כולל הנחה של 180 אלף שקלים בפרויקט "צהלה בנגב" של החברה בשכונת פארק נחל באר שבע. .

כשנכסה ישראל לשבוע השני במבצע, החברה כבר דיווחה על היענות חסרת תקדים בפרויקט, עם מכירתן של 9 קוטג'ים ועוד 4 הרשמות - כשרק 20 יחידות אחרונות נותרו.

לדברי ישי רוט, משנה למנכ"ל קבוצת שובל, מדובר בשיא לחודש אחד. לדבריו, הרוכשים הם אנשי קבע שמעבר לכל היתרונות שיש בשכונה החדשה ובפרויקט עצמו, מבינים שהעיבוי של צה"ל בשנים הבאות יחזק את הנגב ויאפשר למשפחות צעירות לקבוע את מגוריהן בבאר שבע וסביבותיה, מה שלא היה ודאי כל כך עד כה. "ההנחה שאנו מציעים היא בהחלט משמעותית ביותר, ובתוספת תנאי המימון המיוחדים שהעמדנו לרוכשים כגון תשלום נמוך בחתימת החוזה, ללא הצמדה וריבית ועוד, מדובר בהגשמת חלום עבור הרבה משפחות צעירות שמחפשות "בית עם גינה במסגרת קהילתית תומכת ועם אוכלוסיה איכותית.

פרויקט "צהלה בנגב" הוא פרויקט צמודי הקרקע היחיד בשכונת פארק נחל באר שבע. מדובר במתחם מאד יוקרתי כאשר כל מגרש הוא מתחם פרטי, מעין כפר זעיר בתוך שכונה גדולה, מה שיאפשר קהילתיות בכל מגרש. לפי התכנון, הדו-משפחתיים הם כמעט עצמאיים כאשר החיבור בין יחידה ליחידה בדו אחד הוא מינימלי והם מחוברים ביניהם רק בקומת הקרקע מה שמעניק לכל יחידה ליהנות מאופן ספייס, אור מלא, פרטיות מלאה ויתרון אקלימי.

לדברי רוט, בין הרוכשים יש כאלה שהתלבטו בין רכישת דירה יד שניה ובין קניית הקוטג'. העובדה שמדובר בבית חדש וממוגן, הכריעה את הכף עבורם.

בעקבות הצלחת המבצע קבוצת שובל העמידה גם את הפרויקט החדש של החברה ברחוב לוטוס 20 בחיפה בהנחה של 180 אלף שקלים לאנשי כוחות הבטחון, ההצלה ומשפחות החטופים. מדובר בפרויקט הריסה ובניה במסגרת תמא 38 שבנייתו צפויה להסתיים בעוד 24 חודשים. הבניין יצופה אבן ושיש ויכלול חניון תת קרקעי ופיתוח סביבתי מוקפד ומפרט טכני עשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully