וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיפאון בעסקאות הנדל"ן? השטח ונתוני המכירות מראים אחרת

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 12:40

למרות המשבר הכלכלי וההאטה בשוק הנדל"ן בעקבות המלחמה, יש מי שמוכיחים כי השוק עודנו חי ובועט. בין החברות שממשיכות למכור נכסים בפרויקטים חדשים - קבוצת יובלים שמכרה בזמן הלחימה 15 דירות באור יהודה

הריסה לקראת פרויקט קבוצת יובלים באור יהודה, 21 נוב 23. אבישי חנן,
הריסה לקראת פרויקט קבוצת יובלים באור יהודה, 21 נוב 23/אבישי חנן

למרות המשבר הכלכלי וההאטה בשוק הנדל"ן בעקבות המלחמה, יש מי שמוכיחים כי השוק עודנו חי ובועט. בין החברות שממשיכות למכור נכסים בפרויקטים חדשים - קבוצת יובלים שמכרה בזמן הלחימה 15 דירות באור יהודה

בעוד המדינה חוווה משבר כלכלי והאטה מסוימת בשוק הנדל"ן בעקבות המלחמה, מבט אל השטח מראה כי הביקוש לרכישת דירות חדשות עדיין גבוה. כך למשל, קבוצת יובלים מכרה בחודש וחצי האחרונים - מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" - 15 דירות בפרויקט חדש באור יהודה.

אתמול, קיימה חברת יובלים אירוע הריסה והתחלת עבודות שלב ב' של הפרויקט, במסגרתו פונו 48 דירות ישנות ויוקמו במקומן 328 חדשות ב-4 מגדלים. החברה מדווחת כי עד כה נמכרו בשלב ב' של הפרויקט 52 דירות, ובשלב א' של הפרויקט נמכרו 181 דירות.

פרויקט קיימא באור יהודה, ממוקם במתחם הכלנית בסמוך לצומת סביון, וכולל 656 דירות ב-8 מגדלים בני 17 קומות כל אחד, הנבנות במקומן של 114 דירות ישנות ו-9 מבנים. המתחם מתפרס על שטח כולל של כ-17 דונם, ויכלול פארק ירוק רחב ידיים. כל מגדל יכלול חניות תת קרקעיות ומחסנים, ובמפלס הרחוב תוקם קומת מסחר בהיקף של 300 מ"ר לרווחת הדיירים ותושבי השכונה. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים יסקי מור סיוון.

הדמיית פרויקט קבוצת יובלים באור יהודה, 21 נוב 23. 3dvision,
הדמיית פרויקט קבוצת יובלים באור יהודה, 21 נוב 23/3dvision

יובלים משווקת דירות בפרויקט במחירים של החל מ-2.7 מיליון שקל עבור דירות 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר+ 16 מ"ר מרפסת והחל מ- 2.965מיליון שקל עבור דירות 5.5 חדרים בשטח של 131 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת. הפרויקט כולל גם דירות קטנות בנות 3 חדרים בשטח של 72 מ"ר + 11 מ"ר מרפסת, החל מ-2.23 מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מימין: ערן אדרי, מנהל יזמי אור יהודה, איציק ברוך, מנכ''ל קבוצת יובלים וטל גרסון, משנה למנכ''ל קבוצת יובלים. אבישי חנן,
מימין: ערן אדרי, מנהל יזמי אור יהודה, איציק ברוך, מנכ''ל קבוצת יובלים וטל גרסון, משנה למנכ''ל הקובצה/אבישי חנן

לדברי ערן אדרי, מנהל יזמי בחברת יובלים, "הצורך בבעלות על דירה גבר מאוד מתחילת המלחמה, ואנחנו רואים משבוע לשבוע, התעניינות בקרב משפחות המחפשות להשתדרג לדירה חדשה עם ממ"ד, וזאת כדי להעניק ביטחון ושקט לתא המשפחתי שלהם. המחירים בעת הנוכחית אטרקטיביים והפרויקט מציע מגורים איכותיים בסביבה בטוחה ושקטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully