וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם רוצים ממ"ד: זירוז בהתחדשות העירונית במרכז בצל המלחמה

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 18:29

מתחת לאף של תל אביב: במתחם הירדן-הררי ברמת גן צפויות להיבנות 182 דירות חדשות במסגרת פרויקט ההתחדשות העירונית. חברת אזורים, האמונה על התוכנית, מאיצה את התהליך ברקע הלחימה בדרום ובצפון והביקוש ההולך וגובר לבתים בעלי מרחב מוגן

הדמיה פרויקט במתחם הירדן-הררי ברמת גן. 3Division, עיבוד תמונה
הדמיית הפרויקט/עיבוד תמונה, 3Division

הביקוש לביטחון אישי מזרז התחדשות עירונית דווקא בצל המלחמה: חברת אזורים הגיעה למעל 67% חתימות במתחם הירדן-הררי, ברמת גן וצפויה לבנות 182 דירות חדשות. הפרויקט ברחובות הירדן 101-103 והררי 2. חברת אזורים שנבחרה על ידי נציגות הדיירים כיזם לביצוע התחדשות עירונית, הגיעה למעל ל-67% חתימות. כיום במתחם 62 יח"ד ב-3 מבנים, שיהרסו ובמקומם יבנה מבנה מפואר אחד עם 33 קומות על הציר הראשי, ו-7 קומות בעורף, כשלכל דירה - בהתאם לחוק ההתגוננות האזרחית יבנה מרחב מוגן לטובת מענה למצבי חירום. בנוסף, ייבנו 600 מ"ר לטובת מסחר ושטחים ציבוריים מטופחים.

המתחם ממוקם בשכונת נווה יהושע שברמת גן, אשר עוברת בעשור האחרון התחדשות משמעותית. השכונה ממוקמת בדרום מזרח רמת גן בסמיכות לציר אלוף שדה בואכה דרך השלום בתל אביב, מה שמאפשר נגישות למתחמי התעסוקה הגדולים של תל אביב כגון עזריאלי, שרונה והבורסה. בנוסף, השכונה נמצאת בסמיכות לצירים מרכזיים כמו כביש 4 וכביש 471. עוד מתוכנן כי בעתיד הקרוב יעבור הקו הסגול של הרכבת הקלה במחלף אלוף שדה, מה שיגביר את נגישות השכונה עוד יותר. המתחם צפוי להנות משטחים ירוקים, שבילי הליכה ואופניים.

במתחם הירדן-הררי פועלת חברת G.T. בבעלותם המשותפת של עידן כהן ועומר בנבנישתי המשמשת מנהלת מקצועית מטעם הדיירים אשר פעלה בשנתיים האחרונות ללא הרף וסייעה למינוי הנציגות. כמו כן, חברת G.T ערכה עם הנציגות את המכרז למינוי משרד אדריכלים, משרד עורכי דין ולבסוף גם את מכרז היזמים הנ"ל שבו זכתה חברת אזורים.

"מבנים רבים עומדים בפני סכנה בטיחותית"

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, סיפר: "העיר רמת גן עוברת תנופת התחדשות עירונית משמעותית ואנחנו שמחים להוביל את הפעילות הזאת בעיר. מבצעים ביטחוניים קודמים וכן אירועי בטיחות שונים לימדו כי לא מעט מתחמים ובתים ישנים בעיר עומדים בפני סכנה ביטחונית ובטיחותית בעיר. בשעות אלו, בהן הבטחון האישי נמצא בסיכון, מתעצמת חשיבותו של תחום ההתחדשות העירונית, המיועד לטובת ביטחונם של הדיירים דרך חיזוק או בנייה מחדש של מבנים שעמידותם מוטלת בספק, וכאלו שאין בהם ממ"ד. אנחנו שמחים על האמון של הדיירים בנו וביחד נקדם פרויקט חדשני, איכותי ובטיחותי לכלל הדיירים".

את חברת אזורים מייצג משרד ERM באמצעות עו"ד אהרון שמעון ועו"ד יואב זהבי, ואת הדיירים הוותיקים מייצג משרד שרקון, בן עמי, אשר ושות' באמצעות עו"ד ציפי רוזנברג. הפרויקט יתוכנן על ידי משרד האדריכלים רן בלנדר, טל ווינשטוק, אלינור סיני, שדא ג'ראר ממשרד רן בלנדר אדריכלות ובינוי ערים בע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully