וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוע למפונים, חקלאים וחיילים: מתחם מול החוף וילג' פותח את הלב

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 13:39

החל משוק לתוצרת חקלאית במטרה לסייע לחקלאי העוטף, דרך הנחות מיוחדות לכוחות הביטחון ועד פתיחת גן ילדים עבור ילדי המפונים וקיום פעילויות מיוחדות - מתחם מול החוף וילג' הפך לאחד המרכזים הפעילים בעורף לסיוע בזמן המלחמה

מתחם מול החוף וילג'. מול החוף וילג',
מתחם מול החוף וילג' פותח את הלב/מול החוף וילג'

מלחמת "חרבות ברזל" חושפת את הצד הישראלי היפה והפטריוטי, מחזירה את האחדות לעם תוך הירתמות של אזרחים פרטיים, חברות וארגונים רבים, המתגייסים כדי לסייע לחיילי וחיילות צה"ל הנלחמים בגזרות השונות, למשפחות החטופים ועשרות אלפי המפונים מהדרום והצפון.

אחד ממרכזי הקניות הבולטים בארץ שנרתם מתחילת המלחמה לפעילות המבורכת וייצר יוזמות רבות ומגוונות - הוא מרכז מול החוף וילג' שבחדרה, של חברת אמירי זיכרון יעקב, אשר בבעלות היזם ואיש העסקים עודד תורג'מן.

בסופי השבוע האחרונים פתח מתחם מול החוף וילג', בשיתוף חברת "שוקיט", יריד מכירות של מארזים חקלאיים עם פירות וירקות, אשר נקטפו על ידי מתנדבי שוקיט בעוטף עזה ובאזור הדרום. התוצרת החקלאית שנמכרת כוללת: עגבניות, מלפפונים, תפו"א, פלפלים, אבוקדו, גזר, תפוזים, בטטות, קלמנטינות ועוד. כולם ימכרו במחיר מסובסד וללא פערי תיווך.

מתחם מול החוף וילג'. יקיר מלכה,
מתחם מול החוף וילג' פותח את הלב/יקיר מלכה

לאור ההצלחה הרבה לה זכה היריד, לאחר שביום המכירה הראשון נרכשו בתוך שעה כל מארזי הירקות (כ-1,000 מארזים) שליקטו ומכרו המתנדבים של "שוקיט", מתכוונים במול החוף וילג' לקדם ימי מכירה נוספים כאלה גם בסופי השבוע הקרובים, עם הכנה לביקוש גבוה יותר.

ממתחם מול החוף וילג' בחדרה נמסר: "שמחנו לגלות את האחווה, הסיוע והרצון של תושבי האזור והלקוחות שהגיעו לרכוש תוצרת ישראלית כחול לבן ישירות מהחקלאים של הדרום והעוטף על מנת לסייע להם בתקופה הזו. הביקוש למוצרים החקלאיים היה כה גבוה שבתוך שעה נגמרו כל המארזים ביריד. אנו מקווים בסופי השבוע הבאים להאריך הן את ימי היריד והן את הכמות שתימכר בו, וצופים שגם ההתעניינות תמשיך להיות גבוהה".

"שוקיט", חברה חקלאית מעמק יזרעאל העוסקת בגידול ושיווק תוצרת חקלאית מאז שנות ה-60, מוסרת כי גם בימי שגרה היא מקדמת ומחזקת חקלאות ישראלית בלמעלה מ-300 משקים ישראלים ברחבי הארץ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גני ילדים ופעילויות יצירה: מול החוף וילג' מסייע לילדי הדרום

מול החוף וילג' פועל כאמור בעוד יזמות לסיוע במלחמה, מול משפחות המפונים מהדרום. מתחילת המלחמה המתחם דאג לפתוח את גן הילדים הממוקם בו עבור ילדי הדרום ולספק להם מסגרת בימים קשים אלו. לגן הגיעו ילדים מהעוטף והדרום מכלל הגילים. מדובר בגן פעיל הנותן שירות עבור הילדים במהלך כל שעות הפעילות שלו.

כמו כן, ניתנה כניסה חינם לבריכת הגלים היחידה מסוגה בארץ עבור תושבי העוטף והדרום. הבריכה פעילה במהלך כל ימי השבוע (לא כולל שבת) ומעניקה להם רגעים של הנאה והפגת המתח במתחם בתקופה זו. מפעילי הבריכה דואגים לפנק אותם באוכל, שתיה ובריכות קרח וכל זאת על מנת לייצר עבורם מעט נחת.

נוסף על כל זה, במהלך השבוע מתקיימים גם פעילויות יצירה לילדים במתחם. מקומות אלה פתוחים והכניסה חופשית ומתאימים גם למשפחות המפונים, אך גם למשפחות וילדים הנמצאים בבית עקב הביטחוני, או שאחד ההורים מגויס למילואים. הפעילויות מסייעות להפיג את המתח הרב אצל המשפחות, ומעניקות תעסוקה עבור הילדים ללא המסגרות.

הטבות שונות בחנויות המתחם עבור המפונים וכוחות הביטחון

גם חנויות האוכל במול החוף וילג' נרתמו ליוזמה הברוכה ומתחילת המלחמה העניקו בתי הקפה, המסעדות והברים במתחם הטבות לכוחות הביטחון וההצלה - הכוללות ארוחות חינם, קפה ומאפה, סושי, בירה ומגוון הטבות נוספות.

נוסף לזה, חלק מחנויות הבגדים במתחם נתרמו גם הם עבור המפונים והתגייסו בתרומת בגדים וציוד ללא עלות.

עוד, חברת החללים המשותפים ריג'ס (Regus) הממוקמת במתחם מול החוף וילג' הפעילה בבניין המשרדים שטח עבודה ללא עלות לחברה מקיבוץ יד מרדכי, שפונתה עקב המצב הביטחוני לאחר אירועי ה-7.10.

בלאק פריידי במול החוף וילג'.. הנהלת המתחם מול החוף וילג',
מתחם מול החוף וילג' פותח את הלב/הנהלת המתחם מול החוף וילג'

כמו כן, ריג'ס העניקה מתחמי עבודה נוספים למערכי חירום שהוקצו עבור ארגונים ועמותות שונות הפועלים מהמתחם בהתנדבות למען המאמץ האזרחי המשותף. גם הם ללא עלות. בנוסף, הקצתה החברה בקומה 6 של מגדל המשרדים המאוכלס מקומות לינה עבור צוותים המסייעים לתושבי הדרום.

רונאל נעים, מנכ"ל חברת פורמולה נדל"ן שמשווקת את המתחם, מוסיף ואומר: "המתחם עובד לילות כימים לדאוג לשוכרים הקיימים וכמובן לצרכנים, על מנת לספק חווית קנייה בטוחה ולחזור כמה שיותר לשגרת פעילות בריאה שהמשק כל כך זקוק לה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully