וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר השיא באזור: בכמה נמכר פנטהאוז שישה חדרים בקומה ה-22?

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 15:29

העסקאות לרכישת דירות במרכז חוזרות: חברת צרפתי צבי ובניו מדווחת על מכירת פנטהאוז בן 6 חדרים בעיר אזור במחיר שיא. הפנטהאוז נבנה במסגרת פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון באזור, שיכלול 3 מגדלים חדשים ומפוארים

פרויקט "צרפתי AZOR " של צרפתי צבי ובניו בישוב אזור. זיתוני הדמיות,
פרויקט "צרפתי AZOR " של צרפתי צבי ובניו בישוב אזור/זיתוני הדמיות

בזמן המלחמה: שיא המחירים בעיר אזור נשבר השבוע, כאשר פנטהאוז בפרויקט "צרפתי AZOR ", של חברת צרפתי צבי ובניו, נמכר במחיר של 6.2 מיליון שקל למשפחה מחולון. הפנטהאוז היוקרתי נבנה במסגרת פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון בעיר אזור, וכולל 3 מגדלי מגורים.

מדובר בדירה בעלת 6 חדרים החולשת על פני כ-180 מ"ר ומשקיפה לנוף פנורמי של הנוף הירוק והכפרי של אזור וגוש דן. הפנטהאוז מציע גם מרפסת בשטח 107 מ"ר, 2 חניות תת קרקעיות ומחסן. כאמור, העסקה קבעה שיא במחיר מכירה בישוב אזור עד היום.

פרויקט ההתחדשות הראשון באזור

פרויקט AZOR ממוקם ברחוב קפלן באזור. במסגרתו עתידים להיבנות כאמור 3 מגדלים חדשים, המשלבים בין סביבת מגורים ירוקה ופסטורלית, נגישות טובה לכבישים ראשיים ודירות מעוצבות.

נכון להיום נמצא בבניה שלב א' של הפרויקט, במסגרתו נבנים 2 מגדלים בקפלן 5-3 , עם תמהיל דירות של 3 עד 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים 6 חדרים מעוצבים ומרווחים עם נוף פתוח, כמו זה שנקנה. בנוסף, ייבנה מגדל שלישי בשלב ב' בקפלן 7.

הפרויקט בתכנון כנען שנהב אדריכלים, מוקף בסביבה ירוקה, שקטה ובטוחה לילדים משלב תפיסת מגורים צעירה ודינמית למשפחות, מפרט עשיר ואיכותי, לובי מפואר הכולל 5 מעליות מהירות וחלל כפול, טרקלין דיירים מעוצב הכולל עמדות עבודה, חניה תת קרקעית ופיתוח סביבתי מושקע אשר כולל עצים בוגרים וגינת תבלינים.

"זה זמן נכון לבצע כרגע רכישת דירה"

לדברי נדב בריח, משווק בצרפתי צבי ובניו, "בהשוואה למחירים בעיר אין ספק שמדובר בעסקה במחיר גבוה. עסקת רכישת הפנטהאוז משקפת מחיר של כ-34,500 אלף שקל למ"ר. על פי נתוני אתר מדלן, המחיר הממוצע למ"ר בעיר הוא כ-26,500 שקל למ"ר, כך שהעסקה נחשבת לגבוהה ביחס לשוק וזאת, נוכח הנתונים הייחודיים של הפרויקט והדירות בו. מחיר הפנטהאוז שנמכר ע"י חברת צבי צרפתי ובניו משקף לא רק את הערך הפנימי של הנכס אלא גם את איכות הפרויקט ומיקומו הייחודי - המשלב קסם של כפר ונוחות עירונית".

"עבורנו הישראלים מאז ומתמיד הבעלות על דירה הקנתה תחושה של ביטחון ורכישת דירה מהווה אופק לעתיד. בימים אלה הלקוחות מבקשים לחזק את תחושת הביטחון והעתיד אף יותר, מה שבא לידי ביטוי ברצון לקנות דירה בפרויקט של בניין למגורים חדש הכולל ממ"ד, מרפסת ענקית וחניה תת קרקעית. בישוב אזור אנו עדים להתעניינות בקרב תושבי הישוב ואזורים נוספים כמו - חולון, מזרח ת"א ודרום ת"א ובפרט, בקרב לקוחות שגרים בבתים ישנים יחסית, ללא ממ"ד ומחפשים את החידוש, לצד תחושת הביטחון ומעוניינים בדירה באזור חדש ומתפתח המשלב חיי קהילה עניפים, שטחים ירוקים וגם ביטחון".

רוכשי הדירה, כאמור משפחה מחולון, דיברו על תקופת המלחמה כזרז לבצוע העסקה" "מדובר בדירה ובפרויקט שנראו לנו נכונים כמקום המגורים החדש שלנו עוד לפני המלחמה. דירה חדשה במיקום טוב ובנגישות לכבישים הראשיים לצד סביבה כפרית שבה לא יבנו לגובה ביישוב קהילתי בלב גוש דן. אנו אמנם בתקופת מלחמה אבל אני מבין שזה זמן נכון לבצע כרגע רכישת דירה. דירות חדשות במרכז הארץ יזכו לביקוש רב כיוון שהן מציעות תכנון חדש וגם מיגון ותחושת בטחון דברים שהפכו להיות מאד מהותיים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • אזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully