וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלת כבר אחלה דד-ליין": הלוחם נכנס לעזה - ובעל הדירה לוחץ

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 10:05

בהתכתבות בין משרת מילואים, לוחם שעוד רגע נכנס לעזה, לבין בעל הדירה שלו - מתחנן הלוחם להארכה נוספת בתשלום עקב הקושי הכלכלי והנפשי בו הוא שרוי - אך בעל הדירה, לטענתו, נתן לו כבר "אחלה דד-ליין". ושוב, הציבור מסיע

"בין המילואים לבין כל הבלאגן אני מתעסק בזה שאנשים מנסים להרים לי תרומות": כך כתב בימים האחרונים לוחם בשירות מילואים, רגע לפני שהוא נכנס לעזה, לבעל הדירה שלוחץ על העברת התשלום החודשי, לאחר שלטענתו צריך את הכסף בהקדם, ונתן לו כבר "אחלה דד-ליין".

בהתכתבות בין הלוחם לבין בעל הדירה, שפורסמה בפייסבוק בעילום שם לצורך גיוס סכום של 3,000 שקל מהציבור עבור שכר דירה של חודש אחד, התחנן הלוחם שבעל הדירה יבין אותו: "אפילו בקורונה לא היה לי חוסר אונים כזה, אני מנותק מכל הסביבה שלי, אני במילואים, אין לי עבודה אין לי משכורת, אני באמת לפני פשיטה, לפני הרמת ידיים מה שנקרא, אבל בכל מקרה אני מנסה לארגן כספים".

בתגובה להודעה כתב לו בעל הדירה: "אני מבין את הבעיות, אבל גם לי יש תשלומים לשלם, נתתי לך כבר אחלה דד-ליין".

הרחבת הפעילות הקרקעית של כוחות צה"ל ברצועת עזה.  29 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
אילוסטרציה: משרת המילואים עוד רגע נכנס לעזה – ובעל הדירה לוחץ/דובר צה"ל

איך זה נגמר? כרגיל, בסופו של דבר הציבור התגייס לסייע.

בהובלת יו"ר ארגון נאיר, יאיר שושן, נתרמו 3,000 שקל על ידי עשרות אנשים בודדים שנרתמו להעברת סכום של 25 שקל (המקסימום שניתן היה לתרום בהעברה אחת, לבחירתו של שושן).

בפוסט נוסף שהעלה שושן אמש, כתב כי הסכום עבור החודש הקרוב של לוחם המילואים גויס במהרה, ובעקבות פניה של רבים שרוצים לתרום לחודש הבא של החייל, פרסם לינק נוסף לגיוס תרומות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לדבריו של יאיר שושן, יו"ר עמותת נאיר, שהוביל כאמור את גיוס הכספים לעזרת החייל, "בימים אלו של המלחמה אני מוצף בפניות אישיות וכלליות של לוחמים, ואין מקרה שעם ישראל משאיר אותי לבד. המקרה הזה האמת ריגש אותי יותר מכולם, הפוסט שהעליתי הכה גלים בכל הארץ לשמחתי, וכל אחד מכם הרגיש שמדובר בחבר הכי טוב שלו. עשרות אנשים תרמו 25 שקל עבור המילואימניק שהתקשה לשלם את שכר הדירה שלו (הוא מתנדב אצלנו בעמותה אגב), ומעבר לזה התעניינו מה קורה איתו והאם הכסף הספיק. בנוסף, עשרות שלא הספיקו לתרום, התבאסו לראות שפספסו את המצווה וביקשו ממני לגייס תרומות עבור החודשים הבאים, אז אני רוצה לעדכן שכם בזה הצלחנו".

בנוסף, לדבריו של שושן, הלוחם, שהיה בהלם מהיוזמה, הוריד דמעות וביקש למסור לעם ישראל: "אני שרוף עליכם וגאה להיות חלק מהעם הזה ולהגן על המולדת, זה פשוט לא ייאמן, חודש פלוס מלחמה שלא ידענו כמותה, אנשים לא מתייאשים ועוזרים בלי סוף. התמיכה הזאת נותנת כוחות שאי אפשר לתאר אותם בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully