וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב של 100 מיליון שקל יועבר מיידית לשיקום העוטף

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 17:56

שר הבינוי והשיכון הודיע היום על העברת תקציב של מאה מיליון שקל לטובת שיקום תשתיות ביישובי קווי העימות. חלק מהכספים כבר הועברו | גולדקנופף: "נשקם את עוטף עזה בקצב מהיר ונמצא פתרונות גם לצפון"

חיילים ישראלים מחפשים במכוניות הרוסות בעוטף עזה. 2 באוקטובר 2023. רויטרס
בתור התחלה: תקציב של 100 מיליון שקל יועבר מיידית לשיקום העוטף/רויטרס

במהלך סיור שקיים הבוקר (ה') שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, במועצה אזורית אשכול עם ראשי המועצות ומנהל מנהלת התקומה, משה אדרי, הכריז השר כי החליט להעביר 100 מיליון שקל מהקרן לשטחים פתוחים ברמ"י לטובת שיקום יישובי קווי העימות, בנוסף ל-60 מיליון שקל שכבר הועברו בימים האחרונים. בימים האחרונים, נזכיר, הנחה גולדקנופף להעביר 75 מיליון שקל להשמשת מקלטים בדרום ובצפון.

הסיור הבוקר התקיים במעמד מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י, ינקי קווינט, ראש מנהלת תקומה משה אדרי, רמ"ט שר השיכון מוטי בבצ'יק וראשי ומנהלי האגפים השונים במשרד.

גולדקנופף סייר במועצה האזורית אשכול יחד עם ראש המועצה גדי ירקוני וראשי רשויות נוספים, לאחר מכן פגש חיילים בשטחי כינוס סמוכים ובהמשך את מתנדבי זק"א ואיחוד הצלה שנמצאים בחזית מאז תחילת הלחימה.

"אויבנו רצו לחרב - ואנחנו נבנה וניבנה, זו משימתנו"

לדבריו של שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "מיד עם פרוץ המלחמה משרד הבינוי והשיכון נכנס תחת האלונקה, יחד עם צוות המשרד, בהובלת המנכ"ל, ירדנו לשטח ונכנסו מיד לקצב מהיר של מציאת פתרונות וסיוע לעורף בכל הכלים העומדים לרשותנו. הבוקר הגעתי בפעם השלישית לדרום ופגשתי את ראשי יישובי העוטף, יחד עם ראש מנהלת תקומה משה אדרי, מנכ"ל רמ"י ואחרים".

"בשבוע הבא אכנס את מועצת רמ"י להעביר מספר החלטות לשיקום הישובים. בנוסף, הנחתי את מנכ"ל רמ"י להקצות 100 מיליון שקל נוספים שיגיעו מהקרן לשטחים פתוחים כדי להעביר כסף לשיקום תשתיות בקווי העימות. אויבנו רצו לחרב ואנחנו נבנה וניבנה, זו משימתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully