וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה של היקב: האח נהרג, הקרובים מתגייסים למנוע משבר כלכלי

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 14:49

המצב הביטחוני, בתוספת טרגדיה אישית גדולה שעברה מיקה, בעלת יקב מיוחד ממושב נטור, מעמידות את היקב בפני משבר כלכלי שיקשה עליו להתאושש. חבריה נרתמים כדי לעזור, ומציעים את היינות למכירה במספר נקודת איסוף בתל אביב

מיקה, בעלת היקב, ששכלה את אחיה במלחמת חרבות ברזל. באדיבות המשפחה
מיקה, בעלת היקב, ששכלה את אחיה במלחמת חרבות ברזל/באדיבות המשפחה

את היינות המצוינים של מיקה ממושב נטור אפשר למצוא בימים כתיקונם במסעדות מובילות בתל אביב, בתי מלון ועוד. ועכשיו, גם בנקודות איסוף בתל אביב.

מיקה, בעלת המקום, איבדה את אחיה, סרן אור יוסף רן (אורוש), קצין מצטיין בדובדבן, ביומה הראשון של המלחמה הארורה, ב-7 באוקטובר, בהיתקלות עם מחבלים בכפר עזה, כאשר לחם כדי להציל כמה שיותר משפחות וילדים. "בשעות הראשונות הם לחמו כמעט לבד, הבן שלי פינה אותו, אור נהרג לו בידיים", מספרת מיקה.

סרן אור יוסף רן, קצין בדובדבן, שנהרג ביומה הראשון של מלחמת חרבות ברזל. באדיבות המשפחה
סרן אור יוסף רן, קצין בדובדבן, שנהרג ביומה הראשון של מלחמת חרבות ברזל/באדיבות המשפחה

המצב הנפשי הקשה בו נמצאים מיקה ומשפחתה, וכן המצב הביטחוני המקשה על פעילותם של עסקים רבים, במיוחד בתחום המזון והמשקאות - מביא את היקב המיוחד למצב כלכלי קשה, שעלול להקשות עליו להתאושש בהמשך.

מתוך מטרה לשמור על המשק, ולמנוע גם שבר כלכלי בנוסף לכל הצרות, חבריה של מיקה מתגייסים לעזרתה ומודיעים על חלוקת הזמנות ומכירה ביום שישי הקרוב (10/11).

החלוקה והמכירות יתבצעו בשתי נקודות איסוף בתל אביב: יריד של הדליקטסן בבית פנורמה בדרום ת"א (בן צבי 84 09:00-14:00), או בשבט צופי צהלה (אבנר 15 09:00-12:00) בשכונת צהלה.

לפרטים נוספים ולהזמנות: לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • יקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully