וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנים מקלטים? מתחילת המלחמה - עליה חדה בביקוש למתחמי אחסנה

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 13:16

נערכים ללחימה ממושכת ומשדרגים את הממ"ד והמקלטים: ההבנה שהמלחמה עשויה להימשך חודשים וכבר לא ניתן להזניח את המקלט והממ"ד ולהפוך אותם למחסן, חייבו פינוי של אותם מתחמים, מה שהוביל לעליה חדה בביקוש למתחמי אחסנה ברחבי הארץ

חומרי אריזה למעבר דירה. ShutterStock
מפנים מקלטים? מתחילת המלחמה - עליה חדה בביקוש למתחמי אחסנה/ShutterStock

מתחילת מלחמת חרבות ברזל, חברות אחסנה מדווחות על עליה של 30% בביקוש למתחמי אחסנה - הנובעת בין השאר מהצורך לפנות את חדרי הממ"ד וכן את מקלטי הבניינים המשותפים, בהם לעיתים הדיירים מאחסנים חפצים וציוד שאינו בשימוש יומיומי, כמו ציוד קמפינג, כלי עבודה, משחקים ובגדים ישנים, ספרים, אלבומים וכיו"ב.

על המצב הביטחוני, התווסף גם העיכוב הצפוי במסירת כעשרות אלפי דירות ברחבי הארץ לפני אכלוס, מצב המביא לכך שדיירים רבים נדרשים לפנות את דירותיהם מחד, אך עדיין אינם נכנסים לביתם החדש כפי שהובטח להם, ולכן הם נאלצים לחפש פתרון חלופי זמני לאחסון תכולת דירה.

מיכאל פורז, מנהל השיווק של חברת אביה אחסנה, המפעילה מתחמים לאחסנה עצמית (Self storage), מספר כי "במהלך חודש אוקטובר קיבלנו פניות רבות ומגוונות מצד ועדי בתים, אנשים פרטיים ומוסדות, המבקשים למצוא פתרון חלופי לאחסון מאחר ועליהם לפנות את המקלטים והממ"דים ללחימה שתיארך זמן רב".

מיכאל פורז מנהל שיווק אביה אחסנה מתחם כוכב יאיר. רונן טופלברג,
מיכאל פורז, מנהל השיווק של חברת אביה אחסנה/רונן טופלברג

מראשית הלחימה נרתמה חברת "אביה אחסנה" לטובת המפונים מהעוטף והצפון וכן מי שבתיהם נפגעו, והיא מציעה אחסנה של עד עשרה ארגזים במשך שנה ללא עלות. זאת על מנת לסייע לכל אותם תושבים שנאלצים למצוא פתרון אחסנה לרכושם עד למציאת פתרון קבוע.

כמו כן, החברה הכריזה לאחרונה כי לקוחות שיבחרו בשירות של אחסנה בארגזים - Avia Boxes, יקבלו חודשיים ראשונים חינם (ללא התחייבות לתקופת זמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully