וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א הודיעה: נתקצב בניית מרחבים מוגנים בגני ילדים

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 11:20

תקציב של 50 מיליון: ראש עיריית תל אביב הודיע כי העיריה תתקצב בניית מרחבים מוגנים בגני ילדים בהם אין מרחב מוגן. העבודות יחלו כבר בחודש הקרוב וצפויות להסתיים בפברואר 2024

בית ספר צומח הנרייטה סולד שמארח את אשכול גנים מלצ'ט ואשכול טשרניחובסקי. גיא יחיאלי,
בית ספר צומח הנרייטה סולד שמארח את אשכול גנים מלצ'ט ואשכול טשרניחובסקי/גיא יחיאלי

רון חולדאי, ראש העיר תל אביב, הודיע היום (ד') לתושבים כי הנחה היום להעביר תקציב של 50 מיליון שקל לבניית מרחבים מוגנים בגני ילדים חסרי מרחב מוגן. עד סיום העבודות, ימשיכו הגנים בהם אין מיגון לפעול מתוך המבנים החלופיים הממוגנים אליהם הועברו, כפי שנעשה עד כה.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "על אף שהצלחנו במאמצים אדירים למצוא מרחב מוגן לכל גני הילדים העירוניים בתל אביב-יפו, הנחיתי היום לעבור לשלב הבא - לבנות מרחב מוגן תקני בגנים בהם זה עדיין חסר וניתן לבנות בהם".

"ההיגיון הוא פשוט: לנצל את העובדה שהגנים חסרי המרחבים המוגנים כרגע ריקים, על מנת לבנות ככל שניתן מרחבים מוגנים תקניים ובטיחותיים. עוד החודש נתחיל לבנות מרחבים מוגנים ב-100 הגנים האחרונים. אנחנו מתכננים לסיים את הבנייה במהירות שיא, בפברואר 2024. זוהי בשורה חשובה בעת הזאת, שתשמור על ביטחונם של ילדינו וילדותינו - הפיזי, וגם הנפשי - ותאפשר לגני הילדים העירוניים לקיים שגרת לימודים מלאה".

חולדאי הוסיף: "מדובר בבשורה חשובה, שתשמור על ביטחונם של כלל הילדות, הילדים והצוותים החינוכיים, ותאפשר לכולם לקיים שגרת לימודים תקינה ללא חשש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully