וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד של מאות מיליונים לטורקים: המהלך של החברה הישראלית

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 9:51

'שראל', חברת הרכש הגדולה בישראל לציוד רפואי ותרופות לבתי החולים הממשלתיים, הודיעה כי תעצור את הרכש מטורקיה בתגובה להחלטתה להחרים את ישראל. המשמעות עבור הטורקים: מאות מיליוני שקלים לאורך השנים

המכתב שהפיץ מנכ"ל שראל למנהלי בתי החולים. חברת שראל,
המכתב שהפיץ מנכ"ל שראל למנהלי בתי החולים/חברת שראל

"לא נרכוש ציוד ממי שמתכחש לזכות הקיום של ישראל", כך הכריז אמש (ג') אבי בוסקילה, מנכ"ל שראל, חברת רכש מהגדולות בישראל, המספקת ציוד רפואי ותרופות לבתי החולים הממשלתיים.

בוסקילה כתב את הדברים במכתב שהפיץ בין מנהלי בתי החולים הממשלתיים, בתגובה לחרם הטורקי על ישראל. על פי מקורות בעולם הרפואה, משמעות ההחלטה הזו בלבד עבור הטורקים היא הפסד מיידי של רכש בעשרות מיליוני שקלים, ומאות מיליוני שקלים בטווח הארוך יותר.

במכתב, שהגיע לוואלה באופן בלעדי, כתב בוסקילה: "בימים אלה של לחימה נחשפנו לכך שממשלת טורקיה ונשיאה ארדואן מביעים תמיכה בלתי מתפשרת בחמאס ומעשיהם הנפשעים. חמור מכך, בנאומו כלל הנשיא ארדואן אמירות קשות כנגד זכותה של ישראל להתקיים כמדינה".

מנכ"ל שראל אבי בוסקילה. עופר וקנין,
אבי בוסקילה, מנכ"ל שראל/עופר וקנין

"נוכח זאת, שראל כחברה ישראלית רואה כחלק ממחויבותה שלא לממן במשאביה ובמשאבי בתי החולים, תוצרת ממדינה שהופכת בימים אלה לעוינת לנו וקוראת תיגר על קיומנו", הוסיף בוסקילה וקבע: "לפי כך, שראל החליטה לפעול להפסקת הרכש מטורקיה ומציאת טובין חליפי באיכות גבוהה ובמחירים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully