וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות הנדל"ן הגדולות בעולם מתייצבות לצד ישראל

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:37

בכירי קרנות נדל"ן מהגדולות בעולם, המייצגים השקעות בהיקף של למעלה מ-100 מיליארד דולר, הצהירו באמצעות מכתב מרגש על תמיכה מלאה במאבקה של ישראל להגנה על ביטחונה וחיזוק החוסן האזרחי

השקעה פיננסית בנדל"ן. ShutterStock
קרנות הנדל"ן הגדולות בעולם מתייצבות לצד ישראל/ShutterStock

חיזוק חיובי לכלכלה הישראלית: חברת פרופימקס רתמה את קשריה העסקיים עם שורה של בכירי קרנות נדל"ן מהגדולות בעולם, המייצגים השקעות שבוצעו בהיקף של למעלה מ-100 מיליארד דולר - והפיצה בימים האחרונים מכתב במסגרתו הצהירו מנכ"לי ונשיאי הקרנות על תמיכה מלאה במאבקה של ישראל.

היוזמה מגיעה ברקע המגמה הגוברת מצד מוסדות אקדמאיים בחו"ל וגופים פיננסיים בעולם שמתחו ביקורת קשה על פעולותיה של ישראל, כשחלקם אף הביעו תמיכה במעשי הזוועה שביצע ארגון הטרור. בפרופימקס ציינו כי נאמנות השותפים העסקיים נמדדת בייחוד בעתות אלה ונועדה לוודא כי שיתוף הפעולה העסקי נשען קודם כל על יחסי אמון וערכים משותפים, המבטיחים כי כספי הקרנות שמנהלת פרופימקס נמצאים רק אצל גופים שהם ידידי אמת של ישראל.

במכתב צוין כי "ישראל נמצאת בימיה האפלים ביותר ובנקודה מאתגרת ומסוכנת לעתידה. בייחוד כעת, נדרשת תמיכה מלאה ובלתי מסויגת במאבק על ביטחונה". ההצהרה, שמתארת גם את הטבח הנורא בתושבי עוטף עזה, נחתמה במסר כי נדרש להילחם בידיעות כזב המופצות בעולם באשר לישראל ובהבטחה מצד שותפיה של פרופימקס להמשיך לתמוך באופן חד-משמעי במאבקה הצודק של ישראל.

קרנות הנדל"ן העולמיות שחתמו על מכתב התמיכה בישראל. באדיבות חברת פרופימקס,
קרנות הנדל"ן העולמיות שחתמו על מכתב התמיכה בישראל/באדיבות חברת פרופימקס

לשמחת החברה, המכתב אכן זכה לתמיכה גורפת מצד בכירי החברות, שהתייצבו באופן מוחלט לצד ישראל והצהירו על הכרה בזכותה המלאה של ישראל לשמור על ביטחונה, אזרחיה וגבולותיה. בין התומכים נמנים: רוס אפל, ממייסדי The Praedium Group, בנג'מין אדאמס, מנכ"ל Ten Capital, פטר מיירגן, מנכ"ל Taurus, דיויד קסטילייה, נשיא GenCap, חואן ווילוס, מייסד 20JV, דיויד פריזייר, מנכ"ל Paredim, סטפן קוואזו, מנכ"ל Pearlmark, דיויד סונגי, יו"ר ומנכ"ל Songy Highroads, ארתור פריי, מנכ"ל Spaulding&Syle, ג'רמי סאלזברג, שותף ב-SHC, ביק בופטאני, שותף ב-Greenridge, מקס שרקנסקי, מייסד-שותף ב-Trion ואחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"צו 8 לכל ציבור המשקיעים לבחון מי מנהל את כספם והאם הם ידידי אמת של ישראל"

אסף רוזנהיים, דירקטור בפרופימקס: "זו הצהרה תקדימית של בכירי גופי הנדל"ן בעולם שמוכיחה את עוצמתה של ישראל ושל פרופימקס, כחברה ישראלית, בזירה הפיננסית הגלובלית. החלטנו להעמיד את רשת הקשרים שלנו לטובת מאמצי הסברה עולמיים ולרתום את צמרת מנהלי ההשקעות בנדל"ן בעולם, שחלקם נמנים על שותפיה של פרופימקס כבר עשרות שנים, כדי לחלוק את התמיכה שלהם בישראל באופן פומבי, בייחוד בעת משבר בטחוני מהחמור בתולדות המדינה".

"היום יותר מתמיד, חשוב שציבור המשקיעים בישראל ידע האם מי שמקבל ממנו מנדט כלכלי ומנהל את כספו גם עומד לצד ישראל בשעותיה הקשות. ננצח בשדה הקרב אבל אסור שנפקיר בדרך את הזירה הכלכלית. זהו צו 8 לכל ציבור המשקיעים לבחון מי מנהל את כספם והאם הם ידידי אמת של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully