וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הועדות חזרו לפעול: ניתן היתר בניה ל-275 דירות במרכז הארץ

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 12:45

עיריית קריית אונו חזרה לשגרה ואישרה היתר בניה ל-275 דירות נוספות במסגרת השלב השני של פרויקט התחדשות עירונית של קבוצת כנען, הכולל הקמה של 760 דירות חדשות בעשרה בניינים סך הכל

התחדשות עירונית בקרית אונו. הדמיה - 3Ddesign,
התחדשות עירונית בקרית אונו/הדמיה - 3Ddesign

על אף הלחימה בדרום, המתיחות בצפון וההאטה בפעילות המשק ובפרט ענף הנדל"ן, סנונית תכנונית של חזרה לשגרה יוצאת היום (ג') לדרך בקריית אונו. זאת, לאחר שהעירייה הודיעה הימים האחרונים על החלטתה לתת היתר בניה לשלב ב' בפרויקט עלמא של קבוצת כנען בבעלותם של איל הנדלר, מאיר טל וניב רום. בשלב זה פונו כבר 5 בניינים ותיקים עם 104 דירות ישנות לטובת 4 בניינים חדשים עם 275 יח"ד.

הפרויקט עצמו כולל שלושה שלבים בהם 11 בניינים ישנים עם 232 דירות, כשבמקומן ייבנו 760 דירות חדשות בעשרה בניינים בני 12-20 קומות וכן כ-6,000 מ"ר של שטחי מסחר. הדיירים משני השלבים הראשונים בפרויקט כבר פונו בשנה האחרונה והבניה נמצאת בשלבי ביצוע שונים.

כשבוע לאחר תחילת המלחמה, עת מרבית אתרי הבניה בארץ נסגרו, המשיך אתר הבניה בקריית אונו ברחוב לוי אשכול לפעול וממשיך לעבוד כמעט בתפוקה מלאה, שכן מרבית הפועלים באתר הם פועלים זרים או ישראלים, ולא פלסטינים.

פגיעה ישירה של רקטה בקריית אונו. 28 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
פגיעה ישירה של רקטה בקריית אונו. 28 באוקטובר 2023/ראובן קסטרו

כמו כן, קבוצת כנען פעלה בתחילת המלחמה לשפץ ולבצע עבודות תחזוקה, צבע וניקיון במקלטים הקיימים בבניינים שנותרו בשטח, עבור בעלי הדירות שעדיין בשלב ג' של הפרויקט על מנת לשפר את יכולתם להתמגן במקלטים נקיים, בטוחים וממוגנים.

בנוסף, מודיעה הקבוצה כי היא משקיעה בימים אלה מאמצים לפתוח גם את השלב השלישי ולהשלים את כלל פינויים של כל 232 בעלי הדירות שגרו בדירות לא ממוגנות, על מנת לבנות תחתן פרויקט מתקדם ואיכותי.

מנכ"ל כנען התחדשות עירונית, ניב רום, מוסר: "קבוצת כנען תמשיך לעבוד בכל הכוח כדי לבנות כמה שיותר מהר ולחדש את מרכזי הערים כדי לייצר וודאות ובטחון לאלפי משפחות שכיום עומדות חסרות אונים אל מול מתקפות הטילים. בהזדמנות זו אני מעוניין לציין לשבח את מחלקת ההנדסה וראש העיר מר ישראל גל על העשייה והעזרה בעת מלחמה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully