וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו השעה: אושרו 25 מיליון שקל נוספים לשיפוץ מקלטים בצפון

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 9:31

75 מיליון לשיפוץ מקלטים: שר הבינוי והשיכון הודיע לראשי הרשויות בצפון כי יעביר תוספת של 25 מיליון שקל לשיפוץ המקלטים ביישובי הצפון. זאת, נזכיר, לאחר שהועברו 50 מיליון שקל לאותה מטרה בתחילת המלחמה. "זו הצלת חיים של ממש"

עשרות טילים שוגרו לגליל המערבי מלבנון, מקלטים נפתחו ביישוב חניתה. 6 באפריל 2023. שלומי גבאי
צו השעה: אושרו 25 מיליון שקל נוספים לשיפוץ מקלטים בצפון/שלומי גבאי

בפעם השנייה מאז פרוץ המלחמה, הגיע שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, לסיור ביישובי הצפון, במהלכו הודיע על העברת תקציב נוסף של 25 מיליון שקל לטובת השמשת מקלטים ציבוריים ומשותפים בצפון הארץ. זאת, נזכיר, לאחר העברת תקציב של 50 מיליון שקל בתחילת המלחמה לטובת אותה מטרה.

"לאחר ששמעתי על מצב המקלטים בערי הצפון, שרבים מהם לא ראויים למגורי אדם, החלטתי להיכנס לתוך הוואקום, למרות שזה לא באחריות משרדי. הבאנו 50 מיליון שקל לשיפוץ המקלטים ונביא כעת 25 מיליון נוספים, זו הצלת חיים של ממש", אמר השר גולדקנופף.

ראשי המועצות הודו לשר הבינוי והשיכון, על ההירתמות המלאה לטובת תושבי קו העימות, והעברת התקציב: "משרד הבינוי והשיכון הוא הראשון שעמד לצידנו עם פרוץ הלחימה. זה חסד גדול עבור התושבים, בעזרת התקציב שהעברת לנו הצלחנו לשפץ הרבה מקלטים. בשמי ובשם התושבים אני מבקש להודות לך ולצוות שלך", אמר רה"ע עכו.

"זהו צו השעה לטפל במקלטים"

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן אמר בביקור כי, "מדינת ישראל נמצאת במצב חירום והמטרה המרכזית העומדת לנגד עינינו היא לשמור על חיי האזרחים ולסייע ככל האפשר. עם תחילת הלחימה הסטנו 50 מיליון שקל להשמשת מקלטים בבתים משותפים, במבצע בזק יחד עם הרשויות המקומיות הושמשו אלפי מקלטים והעבודה עדיין בעיצומה. זהו צו השעה לטפל במקלטים אלו וכ-25 מיליון שקל נוספים שהשר הנחה להקצות, יעשו הבדל משמעותי לטובת בטחון אזרחי ישראל באזור הצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully