וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת היתכנות ללא עלות: מתלבטים אם לבנות ממ"ד?

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 16:40

כל בית צריך מיגון: תפקידו החשוב של הממ"ד בהצלת חיים בא לידי ביטוי כבר בשעות הראשונות של המלחמה. במידה ואתם גרים בדירה ישנה ללא ממ"ד ומתלבטים לגבי התהליך הכרוך בבניית חדר כזה - קבוצת "בוני העיר" מציעה בדיקת היתכנות ללא עלות

מנהל פרויקט נדל"ן. ShutterStock
בדיקת היתכנות ללא עלות: מתלבטים אם לבנות ממ"ד?/ShutterStock

לאחר שכבר בשעות הראשונות של ה-7 באוקטובר הוכחה חשיבותו הגבוהה של חדר ממ"ד תקין בהצלת חיים, והמסקנה שכל בית בישראל צריך ממ"ד הפכה לקונצנזוס, הנושא של בניית ממ"ד עלה לסדר היום הלאומי והתקשורתי, כשבין היתר מינהל התכנון אישר מסלול מהיר לבניית ממ"ד בבתים משותפים וצמודי קרקע בכל הארץ.

לפי נתוני פיקוד העורף, לשליש מאוכלוסיית ישראל אין כיום מרחב מוגן תקין בדירה או בבניין המשותף - והם נאלצים לרדת לחדר המדרגות או במקרה החמור יותר, לא מגיעים למרחב מוגן בכלל. זה קורה בעיקר בבתים ישנים שנבנו לפני 1992, אז נבנה הממ"ד הראשון. מאז מלחמת המפרץ המדינה מחייבת ממ"ד בכל בנין חדש.

חלון ממ"ד רב בריח. יחצ,
חדר ממ"ד/יחצ

כחלק מההירתמות של חברות במשק הישראלי למאמץ המלחמתי והאזרחי, ובמטרה למגן את ישראל ולמנוע כמה שיותר פגיעה של אזרחים - קבוצת "בוני העיר" בראשות עמוס מור פונה לדיירים המתלבטים לגבי התהליך - ומציעה בדיקת היתכנות ללא תשלום, הכוללת בדיקה אדריכלית (סקיצה אדריכלית), ייעוץ ארגוני ובחינת אפשרויות מימון באמצעות מענקים, סיוע בבחירת הקבלן והמבצע ועוד.

הרשמה לבדיקה חינם תיעשה דרך אתר החברה ("בוני העיר" בגוגל)

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עמוס מור, מנכ"ל ובעלים קבוצת בוני העיר. באדיבות המצולמים, צילום מסך
"מסייעים לקבל החלטה מהירה". עמוס מור, מנכ"ל "בוני העיר"/צילום מסך, באדיבות המצולמים

לדבריו של עמוס מור, מנכ"ל ובעלי קבוצת "בוני העיר": "האירועים האחרונים חיזקו הן אצל גורמי התכנון והן אצל בעלי הדירות את חיוניות הממ"ד כאזור מוגן בפני טילים, ומעבר לכך את היות הממ"ד כאזור בטחון דירתי גם בפני אירועי פח"ע וגורמים עוינים. בבדיקת ההיתכנות נאפשר לדיירים הגרים בדירות ישנות ללא ממ"ד לקבל את כל המידע הנדרש, לשקול ולקבל החלטה מהירה ועניינית האם להניע את התהליך, וכל זה כאמור ללא תמורה וללא כל התחייבות. זה המעט בו נוכל לסייע בעת קשה ומאתגרת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully