וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת הקצאה פרטית: כלל תשקיע 100 מיליון שקל בקבוצת אקרו

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 15:40

קבוצת אקרו הודיעה הבוקר על הקצאה פרטית לכלל חברה לביטוח של 3.125 מיליון מניות במחיר של 32 שקל, למניה המהווים כ-5.14% מהון החברה ומזכויות ההצבעה בה. בכך, תצטרף להפניקס, ותהפוך לבעלת עניין בחברה

3.125 מניות במחיר של 32 שקל למניה: קבוצת אקרו הודיעה הבוקר (ה') על הקצאה פרטית לכלל חברה לביטוח בע"מ של 3.125 מיליון מניות במחיר של 32 שקל למניה, המהווים כ-5.14% מהון החברה ומזכויות ההצבעה בה (שלא בדילול מלא) וכ-5.04% מהון החברה ומזכויות ההצבעה בה (בדילול מלא). סך התמורה שתתקבל מההקצאה, בגובה כ- 100 מיליון שקלים, תשמש לחיזוק מבנה ההון של החברה, כך שההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה יגדל בכ-6%.

בכך תהפוך כלל לבעלת עניין בחברה, ותצטרף להפניקס המהווה בעלת עניין בחברה מאז יוני 2018 ומחזיקה כיום בכ-17% ממניות החברה. צחי ארבוב מחזיק בגרעין השליטה של קבוצת אקרו ומכהן כיו"ר הקבוצה. בעלי מניות נוספים הם: זיו יעקובי המשמש כמנכ"ל ודירקטור בקבוצה, רעיה שטראוס שהצטרפה לאקרו בשנת 2011 עם הפיכתה לחברה יזמית ואיש העסקים ישראל גורן.

פרויקט מאזה קבוצת אקרו. יח"צ,
פרויקט מאזה קבוצת אקרו/יח"צ

צחי ארבוב, בעל השליטה ויו"ר קבוצת אקרו אמר היום: "אנו שמחים כי גופים מוסדיים מהגדולים והמובילים בשוק ההון הישראלי מאמינים בחברה ורוצים להיות חלק מהצלחתה. השקעתה של כלל במסגרת ההקצאה הפרטית תסייע בחיזוק ההון של החברה ותשמש להוצאתם לפועל של פרויקטים גדולים ומשמעותיים בשנים הקרובות".

מהחברה נמסר כי בכוונתה להמשיך לפעול לקידום האסטרטגיה העסקית שלה, הכוללת: הגדלת הפעילות העסקית אל מעגלי ביקוש נוספים במרכז הארץ, חיזוק זרוע הנכסים המניבים, המשך ייזום פרויקטים רחבי היקף הכוללים עירוב שימושים והגדלת חלק החברה בפרויקטים עתידיים. קבוצת אקרו הונפקה בבורסת תל אביב במרץ 2022.

את ההקצאה הפרטית הובילה ברק קפיטל, והיא כפופה לקבלת אישור הבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ לרישום למסחר של המניות המוקצות.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully