וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון יצירתי: גני ילדים ללא ממ"ד עברו לפעול בבניין משרדים

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 13:12

עם חזרה מסוימת לשגרה, גני ילדים פרטיים שמצאו עצמם ללא מרחב מוגן חיפשו מקום חלופי ובטוח כדי להפעיל את הגנים ולהחזיר את הילדים למסגרת. פרויקט משרדים ברמת החייל התגייס לסייע לגני הילדים באזור, עם תרומה יצירתית

אמא מלווה את בתה ליום הראשון בגן. ShutterStock
אמא מלווה את בתה ליום הראשון בגן/ShutterStock

פרויקט המשרדים בית זיויאל שברמת החייל, שבבעלות החברות ויתניה, אמות ובית דרור, התגייס לסייע למספר גני ילדים פרטיים באזור שפועלים ללא ממ"ד. על פי דרישות פיקוד העורף ובהתאם למצב הבטחוני, לצורך הפעלת הגן יש צורך במרחב מוגן בשטח הגן.

החברות אפשרו לגני הילדים, כרגע 2 במספר, להשתמש בשטח של כ-400 מ"ר בפרויקט (כל גן בנפרד, 800 מ"ר סה"כ), הכולל גם מרחבים מוגנים. השטחים המדוברים נתרמו על ידי החברות לשם פתיחת הגנים והחזרת הילדים למסגרת.

ירון שמיע, מנכ"ל ובעלים של חברת SGS ומבעלי ויתניה, ציין כי מדובר בצורך שנולד כשהסתבר שישנם מספר מוסדות לימוד ללא מרחב מוגן באיזור. "אנו שמחים שיכולנו לסייע במציאת פיתרון עבור ילדי הגן והוריהם המודאגים. אני קורא לבעלי נכסים אחרים שיכולים לסייע בהקצאת שטחים דומים נוספים. חובה עלינו כחברות עסקיות וציבוריות לתת יד ולהתגייס לטובת האוכלוסייה כולה, כל אחד לפי יכולתו ואפשרויותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully