וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים בלי ממ"ד: קבוצת הנדל"ן תחלק ציוד חירום לתושבי העיר

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 11:24

בירושלים ישנם אלפי מקלטים משותפים ולא תקינים, בעיקר בשכונות שנבנו לפני שנות ה-80. קבוצת בית ירושלמי הודיע כי תסייע לתושבי השכונות עם חלוקת ערכת חירום, בהתאם לרשימת הציוד לשעת חירום שפרסם פיקוד העורף

דירת שיכון בגבעתיים שהזמן קפא בה מלכת בשנות ה-60. ניקי טרוק, באדיבות המצולמים
בניינים ישנים/באדיבות המצולמים, ניקי טרוק

באחת הערים העתיקות בעולם, ירושלים, ישנם אלפי מקלטים בבתים משותפים, בעיקר בשכונות שנבנו לפני שנות השמונים: רמות, נווה יעקב, פסגת זאב, הגבעה הצרפתית, רמת אשכול, ארמון הנציב וגילה. בשכונות הוותיקות יותר, כמו קרית יובל וקרית מנחם, יש "מחסה" שזה דומה למקלט אבל פחות תיקני.

קבוצת בית ירושלמי הודיעה כי תסייע לתושבי השכונות ותצייד את המקלטים בבתים המשותפים בציוד חירום, בהתאם לרשימת הציוד לשעת חירום שפרסם פיקוד העורף. זאת, לאור המצב הביטחוני וכחלק מההתגייסות החברה האזרחית למאמץ המלחמתי.

כך, הקבוצה תחלק ללא תמורה, לבניינים מרובי דיירים (מ-20 יח"ד ומעלה), ערכת שימוש לדיירים לסיוע בעת שהייה במקלטים. ערכת החירום כוללת ציוד עזרה ראשונה, תאורת חירום ומכשיר רדיו, לטובת כלל דיירי הבניין. הערכה מיועדת לבניינים שאין בהם ממ"דים או אמצעי מיגון אחרים אלא רק מקלט פרטי משותף.

דירת שיכון בגבעתיים שהזמן קפא בה מלכת בשנות ה-60. ניקי טרוק, באדיבות המצולמים
בניינים ישנים/באדיבות המצולמים, ניקי טרוק

בנוסף, קבוצת בית ירושלמי יוצאת במבצע לניקוי והכשרת כל המקלטים שבעשרות הפרויקטים של הקבוצה ברחבי העיר.

אבישי מאירוביץ, סמנכ"ל קבוצת בית ירושלמי: "ברגעים אלה, שכל עם ישראל מתגייס לטובת המאמץ המלחמתי, החלטנו לשים הכל בצד ולהירתם. אני מזמין כל ירושלמי שגר בבניין משותף להירשם לקבלת ערכה. זאת התרומה הצנועה שלנו לעיר ולקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully