וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מרכזי הקניות למאות בעלי החנויות: נוותר על השכירות באוקטובר

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 17:40

בצעד חסר תקדים, קבוצת MEEX נדל"ן, שבבעלותה מאות אלפי מ"ר של מרכזי קניות ברחבי הארץ, הודיעה למאות שוכריה אשר נאלצו לסגור את החנויות בשל המצב - כי תוותר על תשלום השכירות ודמי הניהול בחודש אוקטובר

מתחם meex שרונים. קסם הדמיות,
מתחם meex שרונים/קסם הדמיות

קבוצת MEEX נדל"ן הודיעה היום (ב') למאות שוכריה, שנאלצו לסגור את החנויות בשל המצב, כי לא תחייב אותם בשכירות ודמי ניהול בחודש אוקטובר.

MEEX הינה הזרוע הנדל"נית של חצי חינם, ובבעלותה מאות אלפי מ"ר של נכסי נדל"ן בהם גם מתחמי קניות ברחבי הארץ בין היתר בהוד השרון, פתח תקווה, רחובות (שפתוח בחלקו ועתיד להיפתח כולו באוגוסט 24), אשדוד, חולון, ראשון לציון המאלכסים כאמור מאות שוכרים.

במכתב שהוציאו אתמול (א') לשוכרים נכתב כך: "שותפים יקרים שלנו לדרך, בתוך כאוס מלא כאב, שכול ואי ודאות שאנחנו נמצאים בו כרגע, אנחנו מבינים כי חוסן המדינה מחייב גם חזרה לפעילות של המשק ככל הניתן בהתאם להנחיות פיקוד העורף וגורמי הבטחון. מתוך כאב עצום חשבנו על התהליך והשינוי שאנחנו עוברים כעם וכחברה, כמה היינו רוצים, מאוחדת יותר ושנהיה יותר ככל הניתן שנהיה חברה חזקה יותר, טובה יותר אחד כלפי השני בחמלה כלפי האחר. ההתגייסות של הציבור ככלל ושלכם בפרט לתת ולהעניק למי שזקוק לכך כרגע היא מרגשת ובלתי מובנת מאליה ואנחנו גאים להיות חלק מכם, עם ישראל".

"מהמקום הזה ומתוך אמונה ורצון לאפשר, לחזק ולתרום את חלקנו ועל מנת להקל במצב הנוכחי, חברת meex נדל"ן מקבוצת חצי חינם החליטה כי בחודש אוקטובר 2023 לא נחייב השוכרים המסחריים שלנו אשר נאלצו לסגור את החנויות בשל המצב בשכ"ד ודמי ניהול וזאת באמונה מלאה כי השוכרים שלנו הם השותפים שלנו לדרך. אנחנו מאחלים לכולנו בריאות שלמה, בשורות טובות וימים שקטים יותר. ביחד ננצח, עם ישראל חי".

מתחם meex נדלן רחובות. יחצ,
מתחם meex נדלן רחובות/יחצ

ליהי סונק, מנכ"לית MEEX נדל"ן מקבוצת חצי חינם: "בתוך המציאות הקשה שאנחנו נמצאים בה והשכול הנורא שאותו לא צפינו, את המעט שנוכל לעשות כדי להקל, לתרום ולסייע הן לעם ישראל והן לשותפי הדרך שלנו שנים רבות אחורה ושנים רבות קדימה - נעשה. ההתגייסות הציבורית ראויה להערצה בעיני ואני גאה להיות חלק ממנה".

דניאל אלפי, סמנכ"לית שיווק MEEX נדל"ן מקבוצת חצי חינם: "השוכרים שלנו הם השותפים שלנו להצלחה בכל אחד ואחד מהמתחמים, לעמוד לצידם בימים קשים אלו זה חלק מחובתנו וחלק מהעשייה שלנו. אני גאה להיות חלק מחברה שחלק מערכי היסוד שלה הם נתינה והתגייסות למען האחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully