וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת בניה קנדית תשקם את העוטף תוך חודשים בודדים?

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 15:21

זכיינית ישראלית של ענקית בניה קנדית שביצעה עבור המארינס את עבודות המיגון בעיראק ואפגניסטן, מציעה לשקם את עוטף עזה תוך חודשים ספורים - עם אותה השיטה ששימשה את האמריקאים, ובעבודה ישראלית בלבד

מנהל עבודה משגיח על פועלים בתוך אתר בנייה. ShutterStock
מנהל עבודה משגיח על פועלים בתוך אתר בנייה/ShutterStock

מה משותף לבונקרים האמריקאיים בעיראק ולעוטף עזה? זכיינית ישראלית של ענקית הבניין הקנדית 'נדורה', שביצעה עבור יחידת המארינס האמריקאית את עבודות המיגון בעיראק ואפגניסטן, מציעה בניה מהירה באותה שיטה לשיקום עוטף עזה תוך חודשים ספורים בלבד.

הזכיינית הישראלית, אקו-בילד, בראשות דורון ערוסי, מציעה בניה של בתים פרטיים פי 4 יותר חזקים מכל בניין, פי 2 יותר חזקים מממ"ד, ובנוסף להכל - בניה בחצי מהזמן על ידי עשרה עובדים בלבד, רובם חיילים משוחררים, בשיטת הלגו.

מבצע גיוס עובדים אדיר נפתח היום כדי לסייע. הפניה נעשית לעובדים ישראלים בלבד, כדי לבנות צוותי עבודה עברית מכל חלקי הארץ לשיקום העוטף בעיקר, וחיזוק הבניה בכל חלקי הארץ.

"100 איש נרצחו פה": קריאות נגד ח"כ רוטמן במהלך סיור ח"כים בעוטף עזה. טל שלו, אתר רשמי
עוטף עזה לאחר האסון/אתר רשמי, טל שלו

במודעה שהחברה מפיצה, דרושים כעת עובדי/ות בניין (מתאים גם לנשים, בעיקר עקב שיטת העבודה החדשנית), מהנדסים מנהלי עבודה, טפסנים, ברזלנים, מפקחים ועובדים כלליים. המשרה מתאימה גם לעובדים ללא ניסיון שיוכשרו תוך מספר ימים.

"גם נרתמים לעזור למדינה במצב הנוכחי וגם מתפרנסים בכבוד", אומר ערוסי, ומוסיף "אנו מתגייסים לתרום עד מיליון שקל ממוצרינו לשיקוף העוטף.

לפרטים, ניתן ליצור קשר בטלפון 02-970-9705

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully