וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,200 מניצולי מסיבת הטבע יטוסו לריטריט בקפריסין

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 12:53

אתר נופש ישראלי בקפריסין הציע לניצולי מסיבת הטבע להגיע ללא עלות למסע מיוחד של התנתקות וריפוי בליווי מטפלים ישראלים מוסמכים. 50 ראשונים צפויים לעלות על המטוס ביום ראשון הקרוב | בלעדי

אתר נופש "היער הסודי" בקפריסין. יוני כהנא,
אתר נופש "היער הסודי" בקפריסין/יוני כהנא

ריסטרט לנפש: 1,200 מניצולי האסון הגדול במסיבת הטבע ברעים נרשמו למסע של ריפוי באתר נופש ישראלי בקפריסין, שהוצע להם ללא כל עלות. 50 ראשונים צפויים לעלות על מטוס ביום ראשון הקרוב.

אתר הנופש "היער הסודי" בקפריסין, של יוני כהנא, מציע לניצולי המסיבה להגיע למסע של התנתקות וריפוי עצמי בסיוע מטפלים ישראלים מוסמכים. כהנא, בן 36, נשוי ואב לשישה ילדים, גר בקפריסין במשך 6 שנים. יש לו רשת בתי מלון באי וקבוצת תיירות באגן הים התיכון.

"בשנה האחרונה הקמנו את המקום המיוחד הזה, Secret Forest, בלב הרי קפריסין. זה לא מלון או ריזורט, אלא מרחב התחדשות בטבע לתת לאנשים אפשרות לעבור ריסטרט באמצע החיים ולחדש את התשוקה לחיים. בניסיון לעזור בכל מה שניתן, החלטתי להציע למשתתפי מסיבת הטבע ברעים שניצלו מהאסון להגיע על חשבוננו, למסע של ריפוי והתנתקות בליווי מטפלים ישראלים מוסמכים. כל מי שיכול שיגיע על חשבוננו למסע מיוחד", אומר כהנא.

ההזמנה שהופצה לניצולי "נובה"

עוד, מסביר כהנא: "זה מיועד לאנשים שיכולים להרשות לעצמם להתנתק מהכל ולהבריא באוויר נקי, עם סדנאות ותוכנית מקיפה של יוגה ומדיטציה. הבאנו מטפלים של חרדות, ומיום א' נתחיל בסבבים, כש-50 אנשים מהמסיבה צפויים להגיע ולפתוח בתהליך של הרפיה, במטרה לשחרר, לתמוך לחבר ולעבור תהליך שלם ממי גופרית, מי בריאות ועוד. תהליך שלם שהם יעברו ביחד".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully