וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 3,000 מיטות: האפליקציה שעוזרת למפונים למצוא מיטה חמה

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 13:43

אלפי מיטות מוצעות לאירוח תושבים בהתנדבות מלאה ובחינם באפליקציית "מקום בטוח", המחברת בין תושבים מפונים וכאלה שאיבדו את ביתם לאלפי מקומות אירוח המוצעים בהתנדבות מלאה

מיטת ילדים. ShutterStock
האפליקציה שעוזרת למפונים למצוא מיטה חמה/ShutterStock

אלפי מקומות אירוח בהתנדבות מלאה, מחדרים בבתים מאוכלסים, דרך דירות פרטיות שלמות ועד מלונות וגופים גדולים - רבים נרתמו לסייע בהתנדבות מלאה לתושבים מפונים מהדרום והצפון וכאלה שאיבדו את ביתם כתוצאה מהלחימה. מאות חיבורים נוצרו בין מארחים ומתארחים באמצעות אפליקציית "מקום בטוח", שהוקמה במיוחד עבור מטרה זו.

מדובר במאגר הגדול ביותר בארץ של מארחים, כאמור למעלה מ-3,000, כאשר המספר עולה מיום ליום. אפליקציית "מקום בטוח", פותחה לסיוע במציאת דיור למפונים מאזורי ירי מוגבר, עקורים וכאלה שאיבדו את ביתם. היוזמה מאפשרת למצוא מקום לשהות בו בחינם ברחבי הארץ אצל מארחים אדיבים אשר פותחים את דלתם וליבם לתושבי ישראל.

האפליקציה מאפשרת להירשם כמארח ולהציע מקום אירוח, או כאורח ולחפש מקום להתארח בו בהתאמה לצרכים. באפליקציה יש סינונים כמו מיקום גיאוגרפי, כמות האנשים המחפשים אירוח כקבוצה, סוג המיגון בשטח - ממ"ד או מקלט, האם המקום כשר, נגישות לנכים, האם הוא ידידותי לבעלי חיים, אפשרות לראות צילום של מקום האירוח ועוד.

תזכורת בטלפון. ShutterStock
האפליקציה שעוזרת למפונים למצוא מיטה חמה/ShutterStock

מאחורי האפליקציה עומדים צוות של מתנדבים בשיתוף פעולה עם חברת סטארט-אפ ישראלית. יחד הם הרימו את הפרויקט מתוך יוזמה חברתית לאומית, כדי להאיץ את העשייה החשובה.

יוזמות דומות קמו במקביל ומנוהלת בטבלאות אקסל באופן ידני, או בקבוצות וואטספ. העבודה הידנית מקשה על אנשים למצוא פתרון ומאטה מאוד את קצב הטיפול, כדי לפתור את אתגרים אלו, הוקמה אפליקציה "מקום בטוח" והיא מזמינה יוזמות מקבילות לאחד כוחות ולהצטרף אליהם.

האפליקציה עובדת דרך הטלפון או הדפדפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully