וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מבנה תגבה כרבע מיליון עבור הבניין ש"מסרה" למשטרה

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 16:54

קבוצת מבנה הפיצה כי מסרה מבנה חליפי לשימוש משטרת שדרות לאחר שהתחנה המקורית נהרסה בלחימה - עם זאת, היא "שכחה" לציין כי המשטרה תשלם על השימוש בו כ-230 אלף שקל בחודש. מבנה: "הנכס הועמד מידית ללא הסכם חתום וללא תשלום, עד חתימה על הסכם"

בניין משרדים של קבוצת מבנה בשדרות. קבוצת מבנה,
בניין משרדים של קבוצת מבנה בשדרות/קבוצת מבנה

כזכור, תחנת המשטרה בשדרות נהרסה ביום הראשון של המלחמה בתום קרב קשה מול מחבלים שהתבצרו במבנה, בו נפלו כמה משוטריה. בשל כך, עלה צורך בהול למצוא למשטרת שדרות מבנה חלופי ונבחנו כמה אפשרויות באזור.

על הצורך הזה ענתה חברת הנדל"ן הציבורית, קבוצת מבנה, שהפיצה כבר בימי הלחימה הראשונים כי מסרה באדיבותה מבנה חליפי שישמש כתחנת משטרת שדרות, אליו השוטרים יוכלו להיכנס באופן מידי - כפי שפורסם לראשונה בוואלה נדל"ן.

בהודעה שהפיצה, נכתב כי "קבוצת מבנה מסייעת למשטרת ישראל" ומסרה לה בניין משרדים בן שתי קומות, בגודל של כ-3,000 מ"ר בפארק תעשיות ספירים - שישמש אותה עד שתקים מחדש את התחנה שנהרסה, על פי הצפי כ-3 שנים.

עם זאת, דבר אחד חשוב שכחה קבוצת מבנה לציין: היא תגבה תמורתו כ-230 אלף שקל בחודש, סכום לא מבוטל גם עבור משטרת ישראל.

התשלום שאושר, 8.4 מיליון שקל לשלוש שנים, מגלם מחיר של כ-77 שקל למ"ר לחודש, ובסך הכל 233 אלף שקל לחודש. מבדיקת מחירי נכסים בסביבה, עולה כי מדובר בסכום הגבוה ביחס לממוצע באזור.

"המחיר המוצע סביר"

ובכל זאת, מינהל הדיור הממשלתי אישר השבוע למשטרה את התקציב לשכירת המבנה לתקופה של שלוש שנים, והתשלום צפוי להיות מועבר מתחילת החודש הבא. ביום חמישי האחרון נכנסו שוטרי התחנה לבניין המשרדים הזמני הנמצא בבעלותה של קבוצת מבנה.

דבר נוסף שראוי לציין הוא שהמבנה עמד ריק במשך כמה חודשים, לאחר שהדייר הקודם, חברת הייטק ותיקה, ביקש להתפנות.

החברה מסרה בתגובה: "נוכח מצב המלחמה בו מצויה מדינת ישראל והקושי שנוצר למשטרת ישראל בשדרות, העמידה החברה לרשות המשטרה נכס שבבעלותה בעיר באופן מידי. הנכס הועמד מיידית ללא הסכם חתום וללא תשלום עד לחתימת הסכם מחייב בין הצדדים, במידה והמשטרה תמצא את הנכס כמתאים לצרכיה לטווח ארוך יותר. לפי פרוטוקול המשטרה והחשב הכללי כפי שהוצג לוועדת הפטור, המחיר המוצע סביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully