וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים נרתם למען תושבי עוטף עזה

בשיתוף ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 9:24

בעקבות המצב, בארגון החליטו לפתוח את שערי טרקלין הישיבות הארגוני ללא כל עלות עבור עסקים קטנים ובינוניים מיישובי עוטף עזה

טרקלין הישיבות הארגוני. יח"צ,
טרקלין הישיבות הארגוני/יח"צ

כחלק מהתגייסותו המלאה של ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים בישראל לטובת המאמץ הלאומי בימים קשים אלו, הארגון מבקש להודיע כי טרקלין הישיבות הארגוני פותח שעריו ללא כל עלות, בפני עסקים קטנים ובינוניים מיישובי עוטף עזה, כאלו אשר נאלצים לפעול זמנית בהמשך קידום פעילותם הכלכלית/עסקית, ממרכז הארץ בשל המלחמה.

טרקלין הישיבות הארגוני הינו חלל ייעודי מודולרי מאובזר ומצויד, הממוקם בלב מרכז העסקים של העיר תל אביב וניתן לקיים בו פגישות עסקיות, עבודת מחשב שגרתית (wifi לשימוש פנימי), או ישיבות מקצועיות. תושבי העוטף (לא רק מתחום ההנדסה והאדריכלות), הזקוקים למקום בכדי לקיים פגישות עסקיות או ישיבות מקצועיות, מוזמנים לשריין ומראש מועדים, זאת בהתאם לזמינות במערכת ההזמנות המקוונת.

ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים בישראל עצמו הינו ארגון המייצג את ציבור המהנדסים, האדריכלים ומנהלי הפרויקטים העצמאיים בישראל. הארגון מונה כ- 3,700 חברים מהנדסים ואדריכלים בעלי משרדי תכנון, ייעוץ ופיקוח, המעסיקים כ- 60,000 עובדים מקצועיים.

חברי הארגון מבצעים את מרבית עבודות התכנון, הניהול והפיקוח לבנייה ופיקוח תשתית, הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי במדינת ישראל
.

ההרשמה בטרקלין הישיבות תתבצע על בסיס הזדהות אישית ומתן פרטים ראשוניים רלוונטים לאישור מזכירות הארגון בלבד. לפרטים מקדמיים נוספים ולהזמנת מועד פעילות בטרקלין הישיבות הארגוני, יש לפנות באמצעות כתובת דוא"ל של מזכירות ארגון: irgun@iocea.org.il

בשיתוף ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים
  • עוד באותו נושא:
  • עוטף עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully