וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכים לדווח על נזקי רכוש? דיור זמני? יש מי שיסייע לכם

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 9:05

לשכת שמאי המקרקעין פתחה מערך סיוע בהתנדבות לתושבי הדרום שצריכים לדווח על נזקי רכוש. כרגע יש למעלה מ-30 שמאים שמספקים מענה | התאחדות הקבלנים מובילה מיזם למציאת פתרון דיור זמני למשפחות מהדרום והצפון

קיבוץ בארי . 15 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
קיבוץ בארי . 15 באוקטובר 2023/ראובן קסטרו

לנוכח המצב, ענף הנדל"ן מתגייס במטרה לסייע לתושבי הדרום ולתת מענה לכל צורך ובכל תחום. במסגרת זו, הודיעו לשכת שמאי המקרקעין על מתן סיוע בדיווח על נזקי רכוש, והתאחדות הקבלנים בוני הארץ על מיזם גדול למציאת פתרון דיור זמני למפוני הדרום והצפון.

לשכת שמאי המקרקעין מודיעה על פתיחת מערך סיוע בהתנדבות לתושבי הדרום שצריכים לדווח על נזקי רכוש. מי שמוביל את המערך הינם שמאי המקרקעין אבירן חן ואלדד לוי, אשר מרכזים את מטה ההתנדבות מטעם הלשכה. כרגע יש למעלה מ-30 שמאי מקרקעין מקצועיים שמספקים מענה לעשרות פניות ביום.

לפניות במייל: office@landvalue.org.il | באתר | או בטלפון: 03-5225969, 03-5277642


בנוסף, יש מטה לאיסוף תרומות עבור מוצרי צריכה ומזון בסיסים לתושבי העוטף ולמערך הסדיר והמילואים. מטה האיסוף מנוהל על ידי שמאי המקרקעין: ליאת שמני ובועז קוט, מיכל שימקביץ ושלומי כהן. לתרומות ניתן ליצור קשר טלפוני במספרי הטלפון המצוינים למעלה.

נחמה בוגין יו"ר לשכת שמאי המקרקעין מציינת: "לשכת שמאי המקרקעין בישראל משתתפת באבלן הכבד של משפחות הנרצחים, מתפללת לשובם של החטופים ולהחלמת הפצועים, מתגייסת בכל דרך אפשרית לסייע ליישובי הדרום וללוחמים, כי אין לנו ארץ אחרת ורק יחד ננצח!"

דלת פתוחה למשפחות מהדרום והצפון

ההתאחדות הקבלנים בוני הארץ מובילה עם יזמים פרטיים מיזם בשם "דלת פתוחה" למציאת פתרון דיור זמני למשפחות שפונו מהדרום והצפון.

המיזם מגייס דירות מוכנות לאכלוס, לשם אירוח בהן של משפחות המפונות לחודש ימים לפחות (רצוי מקבץ של דירות באותו המתחם). המיזם דואג לאבזור, ריהוט, חיבור הדירות לתקשורת וניקיון. קבלנים או בעלי דירות ריקות - במידה וברשותכם דירות, צרו קשר עם מיכל: 052-2235553

כמו כן, התאחדות הקבלנים בוני הארץ מקשרת בין מפונים מדרום וצפון הארץ עם קבלנים שמוכנים לארח משפחות מפונות. להרשמה למיזם, לחצו כאן.

בנוסף, התאחדות הקבלנים בוני הארץ גם פורטל חירום לענף הבנייה והתשתיות שבו יכולים קבלנים ויזמים להתעדכן בנושאים הרלוונטיים להמשך פעילותם לאורך ימי המלחמה. בהתאחדות אף מציעים סיוע פרטני לחברות וקבלנים שנתקלים בקושי ייחודי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully